DirkA Geplaatst 12 Maart, 2024 Geplaatst 12 Maart, 2024 (aangepast) Ik kocht onlangs van een vriend een tweedehands Sportage 4. Bij gebruik van de navigatie, zag ik dat de kaarten enorm verouderd waren. De software lijkt te zitten achter een klepje waar zich een SD-kaartenlezer met SDkaart bevindt. Ik probeerde op allerhande manieren (via de website van Garmin en via de website van Kia) een update te downloaden en over te zetten op een lege, geschikte SDkaart. De wagen komt echter vertellen dat een update niet kan worden geïnstalleerd. Heeft iemand tips over hoe ik deze kaarten kan updaten? Of moet dat steeds door een Kia-garage gebeuren? In bijlage een foto van het scherm dat toont welke softwareversie er nu aan boord is. Dank bij voorbaat voor de tips! 12 Maart, 2024 aangepast door DirkA 2de foto 1 Quote
Rinus30 Geplaatst 23 Maart, 2024 Geplaatst 23 Maart, 2024 Als de installatie van jbl is zijn de kaarten van tomtom. Met de kia naviinstaller kun je de update downloaden en de sd kaart moet 32 gb zijn zeker niet groter, dat pikt hij niet. Gr, Rinus. Quote
PieterM Geplaatst 13 Augustus, 2024 Geplaatst 13 Augustus, 2024 (aangepast) Hallo DirkA, Een beetje late reactie, maar had hetzelfde. Je kunt deze versie updaten via de KIA site updaten navigatie. is gratis service. kaart weer terugplaatsen en laten bijwerken door systeem. Dan zou hij geüpdatet zijn. Had zelf ook versie Q17 nu Q18 Hen nu een leuke versie met extra tools. SD kaartje in PC. succes 13 Augustus, 2024 aangepast door PieterM 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.