henk1963 Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Ik wil de orginele autoradio meegeleverd in de SOul vervangen door Pioneer avec500, die nu lekker in de reclame is. Wie heeft er ervaring mee, geen idee of ik dat ding zo kan plaatsen. Wie weet het? en kan mij verder helpen hoe het werkt?? Groetjes Henk Quote
Relena Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Kan je niet helpen heb mijn Soul nog niet. Maar.........deze vervanging wil ik zelf ook wel weten. Dus ben benieuwd of iemand het weet. Anders kom ik er zelf wel achter zodra ik de kans krijg. Groetjes, Relena Quote
bigwade Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 zit daar een los front op? anders krijg je dit: http://www.kiaclub.nl/sportage/2590-ingebroken-en-auto-naar-de-knoppen.html Kan een week duren, 7 mnd... maar je bent een keer aan de beurt met alle narigheid erbij. Doe maar een los tomtommetje, veel handiger. grtz Frank Quote
Kia Fan Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Er is in ieder geval een inbouwkit voor een dubbeldin toestel leverbaar voor: Toma Car Parts :: Product - 12.331179-20 Quote
henk1963 Posted August 28, 2009 Author Posted August 28, 2009 Oke maar hoe krijg ik dat kreng er nu uit??? heb verder alles en ja een los scherm erbij dus je ziet er niets van. had nog 2 beugeltjes van een autoradio liggen maar dat werkt dus niet. Quote
henk1963 Posted August 28, 2009 Author Posted August 28, 2009 Hehe ik ben erachter. 1) Allereerst dient de zacht kunststof rand die om de radio en ventilatieregelknoppen zit, te worden verwijderd. Het brillenklepje komt mee. Let op de bedrading van je alarmlichten. (Als de stekker los is doen de richtingaanwijzers het ook niet. De rand kan aan de onderzijde van het ventilatie paneel losgemaakt worden met een wringijzer, afgeschermd met tape om beschadigingte voorkomen 2) Als de rand verwijderd is zie je 8 schroeven zitten, 4 van de radio en 4 van het ventilatie regelpaneel. Draai deze los. 3) De radio kan nu naar voren geschoven worden en de stekkers losgenomen. (Alle stekkers passen maar op 1 manier) 4) De stekkers zijn gelukkig universeel, de aansluitingen van mijn pioneer FB500 paste er op. De radio vervangen, let op dat de bedrading niet klem komt te zitten, eventueel een slede kopen en plaatsen. 5) Alles in omgekeerde volgorde weer terug plaatsen, voordat de kunststof ring geplaatst wordt eerst even testen. En voor de liefhebbers het is de pioneer met een losse scherm momenteel in de aanbieding bij een bekende autoartikelen, fietsenzaak. van 699 voor 299. Dus radio werkt weer, navigatie toch wel en achteruitrij camera nog kopen. Quote
Recommended Posts