Flyber Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Sportage klanten... Afgelopen periode brief- en mailwisseling gehad met KIA Nederland over de levertijden. Vanmorgen gesproken met medewerker van KIA Nederland; Ook zij weten niets en krijgen geen nadere info uit Korea. Mijn auto is besteld in december 2004. De 'verwachting' is dat deze, 'oude order auto's' genoemd, toch wel in het laatste kwartaal van 2005 geleverd gaan worden. In hetzelfde gesprek werd mij verzekerd dat de prijsverhogingen van maart jl. en september as. NIET doorberekend gaan worden aan de klanten. Dit geldt niet voor de BPM, deze wordt altijd doorberekend. Mijn suggestie aan KIA Nederland om de klant (nog) meer tegemoet te komen middels een actie (voordelig accesoire pakket oid) om de toenemende ontevredenheid enigszins te temperen en begrip te kweken voor de lange levertijden werd van de hand gewezen. Men wil hier met indivuele kopers niet over praten. Wellicht, werd er gezegd, zal men dit soort acties in overweging nemen als meerdere dealers met suggesties of voorstellen in deze richting komen. Dus kopers, nog meer geduld is vereist . Maar een brief naar uw dealer met het verzoek om een actie als bovenstaand en het verzoek om dit neer te leggen bij KIA Nederland kan wellicht leiden tot iets aardigs voor ons als lijdzaam afwachtende consument. Met groet, Berry Bakker Quote
Recommended Posts