Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds een jaar naar alle tevredenheid in een Sportage uit 2007 aan het rijden ander radiootje in gebouwd met DAB+ plak antenne aan de voorraam maar das toch niet echt de geweldigste oplossing ontvangst wil nog al eens wegvallen en zekers hier boven in het noorden dus een een haaievin aangeschaft en dan begint het festijn op zoek hoe de antennekabel vanaf het dak naar voren loopt, natuurlijk niet direct zin om de hemel los te trekken dus de provinciale dealer gebeld die vertelde me heel behulpzaam aan de hand van de tekening "die loopt schuins over de hemel naar de stijl aan de chauffeurs kant achter het dashboard langs" nu even gekeken bekleding los gedraaid en op zoek naar de antennekabel die daar langs zou moeten lopen euh nee dus.. dan de bekleding aan de passagiers kant los ook geen kabel te vinden hmmm das apart:no:  nu komt de vraag dan ook : zijn er meer mensen die de dak antenne hebben vervangen is het lossen van de hemel te doen en weer strak terug te plaatsen en last but not least waar loopt die antenne kabel nu wel langs????

Alvast bedankt voor de suggesties

Geplaatst

Omdat je een dab antenne gaat plaatsen moet je toch ook je antenne kabel mee vervangen dus gewoon de oude Karen zitten en compleet nieuw trekken 

ik zou dat wel via de bijrijders kant doen dat scheeld sloop werk 

Geplaatst

Hoi extra40 bedankt voor de snelle reactie ja dat idee heb ik ook al gehad maar ik wou de oude kabel gebruiken om de nieuwe kabels ermee door te trekken maar als het spul ergens blijft haken is handig om te weten waar het zit zijn nl 4 kabels die er voor terug komen actieve voeding, gps, dab en de traditionele antenne dan hoef ik niet met een lasdraad ofzo de nieuwe kabels er doorheen te porren

Geplaatst

niet nodig trek je deur rubbers even weg en steek een trek veer over je hemel heen 

dan zit hij er zo in zonder de boel weg te moeten halen 

Geplaatst

Hmmm das het overwegen waard ja nu alleen nog kijken hoe de antennes zelf nog verwisseld kunnen worden en dan denk ik aan het loshalen van de hemel dat is een beetje waar ik tegen op zie om dat weer strak en netjes terug te kunnen plaatsen los krijgen is nooit een probleem.... :lol::no:

Geplaatst

Hahaha ja zal idd wel moeten een andere plek is er ook niet echt ja genoeg ruimte maar dan lijkt het weer niet had er vandaag ook mee aan de gang gewild maar vrouwlief had andere ideeën :smile: maar heb het handboek even bestudeerd en volgens de tekeningen valt het best mee laat het hier weten hoe het afloopt in ieder geval bedankt 

Groet Erwin 

Geplaatst
1 uur terug, Erwtje01 zei:

Hahaha ja zal idd wel moeten een andere plek is er ook niet echt ja genoeg ruimte maar dan lijkt het weer niet had er vandaag ook mee aan de gang gewild maar vrouwlief had andere ideeën :smile: maar heb het handboek even bestudeerd en volgens de tekeningen valt het best mee laat het hier weten hoe het afloopt in ieder geval bedankt 

Groet Erwin 

Hoi,

ik neem aan dat je deze al tegen was gekomen?

http://www.ksmanual.com/components_location-1070.html

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Hoi Machlo,

Euh nee maar dit is ook van een Sorento 2011/12  en bij mij (Sportage 07) loopt er aan de rechter voorstijl helemaaak geen kabel links wel maar geen antennekabel vlgs handboek loop ie rechts achter naar beneden en dan over de dorpel naar voren (nog niet gechecked wegens tijd gebrek) maar in ieder geval bedankt voor mee denken :innocent:

aangepast door Erwtje01
Geplaatst

Ja, ik heb nog gezocht op die site….de Sorrento 1 wordt wel beschreven maar geen manuel helaas. Dacht dat ze wellicht eender liepen. Succes verder met ontdekken..

• 3 maanden later...
Geplaatst

He He t heeft even geduurd maar hij zit erop kabel liep idd via de stijl linksachter naar voren ontvangst is stukken beter geworden maar schijnbaar hier in het noorden zitten er nog genoeg blind spots helaas met dank Cor voor de werkplaats handboek :dup: 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...