Giovanny Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Kreeg van een collega te horen dat de nieuwe gefacelifted KIA ceed al in NL staat, om precies te zijn in Spijkenissen? Zijn er hier nog meerdere leden die hem ook hebben gezien, ben stiekem benieuwd. Quote
Kia Fan Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Staan er inderdaad een hele berg bij opslag terminal van broekman bij rotterdam (rozenburg) Maar ik zag daar een misschien nog wel grotere voorraad van de 'oude' types staan!!! Verder staat hij nu in de autoweek en over een week of twee bij de dealers! Gereden: opgefriste Kia Cee'd | Autonieuws - AutoWeek.nl Quote
Giovanny Posted September 4, 2009 Author Posted September 4, 2009 Automobilisten werken mee aan nieuwe de Kia cee’d. http://www.kia.nl/content/onderzoek-kia-ceed Ben benieuwd of hij aan alle verwachtingen zal voldoen? Quote
Giovanny Posted September 7, 2009 Author Posted September 7, 2009 Staan er inderdaad een hele berg bij opslag terminal van broekman bij rotterdam (rozenburg) Maar ik zag daar een misschien nog wel grotere voorraad van de 'oude' types staan!!!Verder staat hij nu in de autoweek en over een week of twee bij de dealers! Gereden: opgefriste Kia Cee'd | Autonieuws - AutoWeek.nl Voor degene die opzoek zijn naar een betaalbare auto: De (oudere) Ceed is door de introductie van de nieuwe Facelift model, behoorlijk in prijs gedaald, je krijgt nu nog eens een extra korting van EUR 1200 boven de bijzondere korting en naast de slooppremie. Geruchten gaan dat hij nog goedkoper gaat worden? Nu al vanaf 15.000 euro voor een SW met 109PK is helemaal niet slecht. Quote
Rio-man Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Een Pro_Cee'd is er nu al vanaf 14.000 euro. Zie Kia.nl Quote
Kia Fan Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Ja rio man..... Maar wel als je de slooppremie er al afhaald..... En het is oude type! Zou mooi effe wachten komen echt nog wel in de opruiming die oude types!! Staan me er daar een berg van die auto's in Rotterdam! Quote
phoenix_jeroen Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Ik heb begrepen dat de Pro_Cee'd alleen aan het interieur een kleine facelift krijgt, ook veranderd er wat aan de PK's, de Kia Pro_Cee'd 1.4 krijgt 90 PK i.p.v. 109 PK ( Dat geldt overigens voor alle Cee'd met een 1.4 motor) Quote
reddevil74 Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 Eindelijk is het dan zo ver. Mijn nieuwe kia is binnen. Na een lange wachttijd heb ik hem vandaag kunnen bewonderen. Het is de nieuwe Kia, nieuwe buiten- en binnenkant maar met wel de auto 115 pk 1.6 CRDI motor. Het is een tussen model! Nog even wachten en dan kunnen we rijden! Quote
Recommended Posts