Insaneclown Geplaatst 27 Juli, 2021 Geplaatst 27 Juli, 2021 Hoi, M'n vriendin heeft de airco pomp kapot. Nu wil ik die vervangen, maar door alle verschillende soorten zie ik niet welke het moet zijn. Bij autodoc staan er ook maarliefst 20. Kan iemand mij aangeven welke of hoe ik achter het oem nummer kan komen? Adhv die kan ik de juiste wel bestellen lijkt me. Kenteken is TT-141-B Thanks! Quote
Insaneclown Geplaatst 23 Augustus, 2021 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2021 Op 27-7-2021 om 20:31, Insaneclown zei: Hoi, M'n vriendin heeft de airco pomp kapot. Nu wil ik die vervangen, maar door alle verschillende soorten zie ik niet welke het moet zijn. Bij autodoc staan er ook maarliefst 20. Kan iemand mij aangeven welke of hoe ik achter het oem nummer kan komen? Adhv die kan ik de juiste wel bestellen lijkt me. Kenteken is TT-141-B Thanks! Niemand een idee? Ik had er eentje via de sloop, maar daar zaten de aansluitingen weer verkeerd op. Ik moet een hebben waar de leidingen bovenop geplaatst kunnen worden. Je wordt echt doodgegooid met de verschillende aantallen, terwijl deze zelfs ook uit 2008 was... Quote
Ledie416 Geplaatst 15 September, 2021 Geplaatst 15 September, 2021 kijk naar de de grote van de riemschijf dan valt er al n boel af en kijk op winparts om n idee te hebben te weten en let op het verschild behoorlijk ook het zelfde jaar Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.