Remco proceed Geplaatst 1 Augustus, 2021 Geplaatst 1 Augustus, 2021 Ik rijd mijn proceed nu iets meer dan 1 maand. Er zijn toch wel wat opties die waarbij kia toch wel even verder over na had kunnen denken. Ik wist dit van te voren wel voor dat ik hem bestelde maar zeker op de gt-plus line mogen de volgende opties toch niet onderbreken vind ik. Hud Parkeersensoren voor(origineel af fabriek) Stroom voorzieningen achterbank(zelf nooit nodig) en kofferbak. Het zakken van de spiegels wanneer je hem in zun achteruit zet. Verwarmde voorruit. Jullie nog ideeën(die voor deze prijsklasse zouden passen) Quote
pdakkerman Geplaatst 15 September, 2021 Geplaatst 15 September, 2021 Dan had je de GT moeten nemen. Die heeft een verwarmde voorruit en parkeersensoren voor standaard. Het ontbreken van stroom op achterbank (en mindere mater de kofferbak) vind ik ook jammer. Ik weet dat er een proceed eigenaar is die het door de dealer achteraf heeft laten inbouwen. Ik heb voor de lange ritten een dubbele sigarettenaanstekerverlengkabel van 150cm. Daarop heeft iedere passagier een dubbele USB aansluiting zitten. De kantelende buitenspiegel heeft de Niro wel. Jammer dat dit niet (software matig) is toegepast. Met de huidige opties in mijn gt line Ben ik tevreden. Je kan wel vanalles verzinnen wat je zou willen. Ramen en zonnedak op afstand open en dicht zou ik het meest willen hebben dan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.