Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi all, vrijdag mijn supermooie rode Kia Niro PHEV uit 2019 opgehaald. Import uit Duitsland en helaas vergeten om even goed te kijken voor ik wegreed of de status nog hetzelfde was als toen ik de proefrit had gemaakt. 

Ik zie nu dus een losse witte stekker hangen onder het dashboardkastje uit. Bij nader onderzoek lijkt het wel of er een beschermplaat mist. 

Zie foto's.

Natuurlijk heb ik de dealer ook al een berichtje gestuurd maar ik dacht misschien weet iemand op het forum waar de stekker hoort en of daar inderdaad een plaat hoort te zitten. (google is lastig want mensen maken niet vaak trots een foto van de onderkant van het dashboardkastje :P

20220226_144127.jpg

20220226_144133.jpg

• 2 weeks later...
Posted

On 3/13/2022 at 8:12 PM, Flying_Dutchman said:

@René Vrijsen, heb je de ventilator al van de verkopende partij gekregen? Lijkt mij een essentieel onderdeel voor een juiste klimaatregeling in de auto.

Yep! 

Het was een lange adem waarbij ik vaak moest herhalen dat er toch echt ergens een ventilator met behuizing moest liggen. Nu heb ik een paar dagen geleden een doos met alle onderdelen gekregen, ventilator, kapjes, luchtkanalen, het lijken de goede spullen te zijn er zaten zelfs nog nieuwe onderdelen in verpakking bij ....

Ik denk dat ze eventjes wat onderdelen geleend hebben uit mijn auto die ze dachten dat die nog in inventaris stond om een klant verder te helpen.

Hoe dan ook uitgelegd dat de TUV hier ook wel wat van zou vinden en nu mag de dealer in Eindhoven het maken (Content autogroep) en stuur ik de rekening naar Duitsland.

Maandag is het zover zal laten weten of en hoe het allemaal is opgelost

20220228_164756.jpg

Posted

Nou eindelijk opgelost. Ze zijn bij de dealer 4 1/2 uur bezig geweest om alles in te bouwen!

Meteen een vervolg vraag. Kan de ventilator ook blazen zonder dat de motor aan hoeft? Is dat een instelling ergens?