glopulisa Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Gisteren rij ik terug van Utrecht. Ter hoogte van Harderwijk, strand Nulde haal ik eerst een Ceed SW in om vervolgens een andere Ceed SW te zien langs de kant die net op een oplegger werd getrokken. Iemand van jullie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Ik gelukkig niet.. Ik was wel in Nederland - Leiderdorp - voor een afspraak, maar dat is een paar km uit de buurt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Altijd vervelend om zo iets te lezen en mee te maken. Gun het niemand. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Nee, dat klopt. Zoiets hun je niemand ongeacht het merk en leeftijd van de wagen. Maar helaas komen dit soort dingen voor en wat de redenen zijn blijft gissen. Wel hoop ik dat het voor betreffende bestuurder en eigenaar de "schade" mee valt en dat het sowieso in de 7 jaar garantie-termijn valt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giovanny Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Gisteren rij ik terug van Utrecht. Ter hoogte van Harderwijk, strand Nulde haal ik eerst een Ceed SW in om vervolgens een andere Ceed SW te zien langs de kant die net op een oplegger werd getrokken. Iemand van jullie? Ja dat is inderdaad minder, je ziet tegenwoordig wel meer Kia's Ceeds rijden in NL, ben benieuwd of door de toename van de productie vraag de kwaliteit van de auto's niet te kosten zal gaan. Maar ach ja als je 7 jaar garantie krijgt moet dat geen punt zijn om je zorgen te maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts