Jump to content

Windows Lock

rdlanenga

Recommended Posts

Volgensmij is het systeem zo geregeld, dat de 3 "passagiersramen" om het zo even te noemen via een andere besturing gaat als het bestuurdersraam (welke als het goed is ook automatisch naar beneden kan, in tegenstelling tot de rest). Hoe je dit anders kan regelen weet ik niet. Je zou eventueel het passagiersraam voor kunnen laten lopen via de knop van het bestuurdersraam, maargoed dan gaan ze beiden dus tegelijk naar beneden en naar boven... Dat is de simpele manier om hem uit die lock te halen. Een andere manier weer ik niet.

Ik ken het probleem...

Zelf zou ik het liefst zien dat ik vanaf de bestuurders positie te aller tijde de ramen kan bedienen, of de lock nu wel of niet aan staat.

Die lock zou eigenlijk gewoon moeten gelden voor de bediening in het portier zelf en niet bij de bediening vanaf de bestuurder.

Snap ook niet helemaal waarom Kia het op deze manier geschakeld heeft...

Maar goed, ik kan je (nog) niet helpen met het probleem. Mocht ik ooit gaan puzzelen en tot een oplossing komen, dan hoor je het nog. Tot die tijd....

Groet,

Peter

Hoi Peter,

Het is nu zo bij de Joice dat de bestuurder ieder raam afzondelijk kan bedienen, of het lock nu wel of niet aan staat. Ik hoor jou zeggen dat de bestuurder de ramen ook niet kan bedienen als het lock aan staat; dat geldt niet voor de Joice.

Als het lock aan staat kunnen de passagiers hun raam niet bedienen. De bestuurder wel alle ramen.

Wat ik juist wil is dat de bijrijderkant uit dit lock gaat.

Daarbij wil ik alle huidige functionaliteiten behouden, echter niet voor de bijrijderskant. De bijrijder moet ten aller tijden het raam zelf kunnen bedienen. De bestuurder moet dit ook ten aller tijden kunnen blijven doen.

Groet, Richard