Administrators Jheroen Geplaatst 9 September, 2021 Administrators Geplaatst 9 September, 2021 Ha mensen, Is een chatbox iets waar jullie op zitten te wachten? Laat het maar weten. Quote
xtra40 Geplaatst 9 September, 2021 Geplaatst 9 September, 2021 ik geloof het niet maar het schijnt dat andere niet op jou vraag kunnen reageren ?? 1 Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 10 September, 2021 Topic Starter Administrators Geplaatst 10 September, 2021 Ha mensen, niemand kon reageren mijn fout verkeerde forum Nu kan het wel. Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 September, 2021 Geplaatst 10 September, 2021 Fijn dat het nu wel kan!Maar bij mij is er geen behoefte aan een chatbox. 1 Quote
Peter-036 Geplaatst 10 September, 2021 Geplaatst 10 September, 2021 Ook ik heb er geen behoefte aan. Ter overweging: omdat de discussie in een chatbox wat sneller verloopt, moet een eventuele moderator daar meer 'bovenop zitten' omdat het sneller uit de hand loopt. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.