Fred280 Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 Mijn Kia Niro is hybride. Ik wil Kia connect gebruiken, maar bij mij werkt de app voor geen meter op mijn Samsung A51. Na inloggen met het account blijft het scherm wit. Hoe kan ik dit oplossen. Quote
Flying_Dutchman Posted December 5, 2021 Posted December 5, 2021 Heb je alle stappen doorlopen? Is jouw auto wel gekoppeld aan jouw account welke je hebt gebruikt voor de app? Ik zou de UVO-app verwijderen, inclusief alle gegevens. Daarna telefoon uit- en weer aanzetten, de UVO-app opnieuw installeren en alle stappen juist uitvoeren. Quote
setje Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 hier worden diverse problemen besproken . Incl je white screen. https://www.99images.com/apps/lifestyle/com.ubivelox.uvophone/problems misschien heb je wat aan die tips. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.