Jump to content

pride naar andere eigenaar

brouwer2001

Recommended Posts

Ben vandaag ook even aan het klussen aan onze Pride Wagon 1.3 GLXi. Is ook 9.5 jaar oud. Technisch gezien is het een superding: naast normaal onderhoud alleen nog maar de accu en de middenpijp van de uitlaat moeten vervangen, verder nooit iets mee gehad. Alleen roesten h

@leon: bij ons was het de deuren motorkap en kofferbakdeksel die verrot waren deze zijn vervangen voor andere exemplaren voor de rest viel het nog mee.

groet ronald

Ja, klopt die was ik nog vergeten. Bestuurdersportier is ook al redelijk krokant aan de onderkant en motorkap vooral aan de binnenkant. Vandaag zag ik het eerste roestbobbeltje aan de buitenkant van de motorkap, even steken met de schroevendraaier en was gelijk al weer een plek van een centimeter of 2 :-(

Hoi Ronald,

Tsja, twee auto's voor de deur is kostbaar in deze tijd.

Gelukkig heb je nog altijd een mooie, fijne auto, niet waar? Hopen dat jouw Rio jou net zo veel plezier blijft geven als de mijne mij geeft. Blijf het een topauto vinden..

Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar inderdaad nog de nodige jaren fun van die auto. Het is toch iets wat 9,5 jaar deel uit heeft gemaakt van je leven he... ;)

Groetjes,

Peter