Jesse Posted December 24, 2021 Posted December 24, 2021 Hallo allemaal, Vanaf vandaag hoor ik ook bij de club met een sportage 3 en ben er erg blij mee Ik heb alleen een vraag over de verlichting. Ik kan dit namelijk nergens vinden. Is er een mogelijkheid dat de verlichting uit gaat als de auto wordt vergrendeld. Dit gebeurd nu wel in de automatische stand, maar niet in de "gewone" stand. Dan blijven de led lampjes en de achterlampen branden. Is dit wel mogelijk? Quote
Murcielaygo Posted December 24, 2021 Posted December 24, 2021 Volgens mij is dat juist gekoppeld aan de "Auto"-stand van je licht. Dus als je je licht handmatig aan zet reageren ze niet op de vergrendeling. Quote
Jesse Posted December 24, 2021 Author Posted December 24, 2021 Ik heb nu ontdekt dat je de lampen uit kunt doen door 2 keer op de vergrendelknop van de afstandsbediening te drukken. Anders zou het 20 minuten duren. Of je kunt inderdaad de automatische stand gebruiken Quote
Recommended Posts