van deursen Posted December 31, 2021 Posted December 31, 2021 Goedemiddag, Ik ben in het bezit van een kia c'eed sw gt-line business edition uit 2021. Nu overweeg ik om een trekhaak te monteren, het liefst een afneembare. -Weten jullie of dit mogelijk is bij dit model? - Welke merk / type haak is dit? - Moet je veel uit de bumper snijden? - Iemand een foto? Met vriendelijke groet, Pieter Quote
marijn.hak Posted December 31, 2021 Posted December 31, 2021 Goedemiddag, Ik ben in het bezit van een kia c'eed sw gt-line business edition uit 2021. Nu overweeg ik om een trekhaak te monteren, het liefst een afneembare. -Weten jullie of dit mogelijk is bij dit model? - Welke merk / type haak is dit? - Moet je veel uit de bumper snijden? - Iemand een foto? Met vriendelijke groet, PieterIk heb het via de dealer laten doen: alleen afneembare was mogelijk.Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Quote
van deursen Posted December 31, 2021 Author Posted December 31, 2021 2 uur geleden, zei marijn.hak: Ik heb het via de dealer laten doen: alleen afneembare was mogelijk. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Heb je misschien een foto voor me? Met name de bumper uitsnede . mvg Pieter Quote
marijn.hak Posted December 31, 2021 Posted December 31, 2021 Heb je misschien een foto voor me? Met name de bumper uitsnede . mvg Pieter Helaas niet, auto is vandaag opgehaald door de Leasemaatschappij. Maar op mijn auto zag je er helemaal niets van. Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk Quote
René D Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 Je ziet er nauwelijks iets van. bijgaande foto’s zijn van mijn sw launch edition Quote
Recommended Posts