Valentino Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Ik ben over het algemeen supertevreden met mijn Pica, maar een beetje meer power zou geen kwaad kunnen... Zeker als ik in buitenland rij waar meer ( lange ) hellingen zijn. Weet iemand waar ik mijn Pica op kan laten voeren voor een paar extra PK-s ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 (edited) Hallo Valentino, Allereerst welkom op dit forum. Kijk eens op onderstaande site! Ennuh..., niet te hard knallen h Edited September 27, 2009 by Smart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valentino Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Hallo, Bedankt voor je reactie. Dat is chip tuning en voornamelijk bedoeld om diesel motoren te tunen. Voor benzine motoren is nergens wat te vinden. Ik heb ze toch een mailtje gestuurd...NEE heb je - JA kan je krijgen toch . Groetjesssssssss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Kijk ook eens bij het dagboek van Tazteam. Zij hebben of willen hun Pica ook chippen en hebben daar een goed adres voor. En ook vanuit Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 ik ben nieuw hier zal me straks ff voorstellen. mijn ervaring is dat je n/a blokken niet tot nauwelijks kunt chippen. kost een boel geld voor een klein beetje winst. chippen is interessant voor dieselmotoren en turbo blokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts