Valentino Geplaatst 27 September, 2009 Geplaatst 27 September, 2009 Ik ben over het algemeen supertevreden met mijn Pica, maar een beetje meer power zou geen kwaad kunnen... Zeker als ik in buitenland rij waar meer ( lange ) hellingen zijn. Weet iemand waar ik mijn Pica op kan laten voeren voor een paar extra PK-s ? Quote
Smart Geplaatst 27 September, 2009 Geplaatst 27 September, 2009 (aangepast) Hallo Valentino, Allereerst welkom op dit forum. Kijk eens op onderstaande site! Ennuh..., niet te hard knallen h 27 September, 2009 aangepast door Smart Quote
Valentino Geplaatst 28 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2009 Hallo, Bedankt voor je reactie. Dat is chip tuning en voornamelijk bedoeld om diesel motoren te tunen. Voor benzine motoren is nergens wat te vinden. Ik heb ze toch een mailtje gestuurd...NEE heb je - JA kan je krijgen toch . Groetjesssssssss Quote
Alex VB Geplaatst 28 September, 2009 Geplaatst 28 September, 2009 Kijk ook eens bij het dagboek van Tazteam. Zij hebben of willen hun Pica ook chippen en hebben daar een goed adres voor. En ook vanuit Belgi Quote
Rick Horst Geplaatst 5 Oktober, 2009 Geplaatst 5 Oktober, 2009 ik ben nieuw hier zal me straks ff voorstellen. mijn ervaring is dat je n/a blokken niet tot nauwelijks kunt chippen. kost een boel geld voor een klein beetje winst. chippen is interessant voor dieselmotoren en turbo blokken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.