DZ14 Posted April 23, 2022 Posted April 23, 2022 Hallo allemaal, heeft iemand van jullie al ergens goede zonneschermen gevonden voor (achterin) de EV6? Ze lijken er te zijn voor ongeveer elk model, maar ik kan niks vinden voor de EV6. Quote
Guest GuyM Posted June 29, 2022 Posted June 29, 2022 ik heb op de Kia webshop NL enkel een zonnescherm gevonden voor de voorkant: https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/CV723ADE00/ maar geen enkel voor de achterkant. Mij lijkt het beter om je achterste zijramen en de achterruit te blinderen, dit helpt al veel tegen de zon en warmte. Quote
Murcielaygo Posted July 1, 2022 Posted July 1, 2022 Die pasvormhoes kan ik obv mijn ervaring met mijn Picanto TA van harte aanraden. Quote
DZ14 Posted July 2, 2022 Author Posted July 2, 2022 Wij hebben deze uiteindelijk gekozen. Werken heel prima! Lifestyle Living Zonnescherm Auto Zijruit – Zonwering Voor Baby En Kind – Zonder... | bol.com 1 Quote
Recommended Posts