Gertjan Steenbergen Posted May 22, 2022 Posted May 22, 2022 Mijn kia E-nero (van 2021) is voor de 8e keer in een EV- spanning storing geschoten. Het gebeurt iedere keer tijdens het laden. Bij het uitlezen van het electronisch systeem krijgt de sleepdienst de volgende code P1AA600. Na het resetten van het electrisch systeem (door de sleepdienst) ben ik tot nu toe iedere keer weer op weggeholpen maar het begint wel enorm vervelend te worden. De garage heeft er al meerdere keren er naar gekeken maar kan het probleem niet vinden. Heeft iemand soortgelijke ervaringen en hoe kan het verholpen/voorkomen worden? Quote
Evert Mulder Posted May 22, 2022 Posted May 22, 2022 Google eens op P1AA600 en je ziet dat ook de Kona hier problemen mee heeft gehad. Dit moet de garage toch op kunnen lossen anders moeten zijn in contact treden met KIA Nederland Quote
Gertjan Steenbergen Posted May 23, 2022 Author Posted May 23, 2022 Op 22-5-2022 om 11:16, zei Evert Mulder: Google eens op P1AA600 en je ziet dat ook de Kona hier problemen mee heeft gehad. Dit moet de garage toch op kunnen lossen anders moeten zijn in contact treden met KIA Nederland Poging 1,2 en 3 bij de garage is mislukt. Ik hoop poging 4 met een nadrukkelijk verzoek om KIA Nederland te raadplegen helpt. Bedankt voor de tip! Quote
SLOniro Posted April 8, 2023 Posted April 8, 2023 Hi, I have same car with same error code. Happened for the second time this week after AC charging. How did you resolve the issue? Thanks for info! Quote
Aldinootje Posted May 13, 2023 Posted May 13, 2023 Heb sinds 28 april 2023 de nieuwe kia nero bij mij stopte toen het van 10% naar 44% ging ,kabel eruit gehaald even gewacht en nu laad hij wel volledig op met AC geen storing aan de laadpaal. Quote
charki Posted September 5, 2023 Posted September 5, 2023 Ik heb ook probleem met kia e niro 2021 . Dealer kunnen nog steeds daar niks aan doen .mijn auto laat ook niet . Fout melding Batterijmanagementsystem Quote
Recommended Posts