biancag66 Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Hallo allemaal, Wij hebben een nieuwe Kia Sportage gekocht, 19 juli 2008. Er is iets met onze auto aan de hand en ik vroeg me af of ik dat met jullie zou kunnen delen? Wij hebben deze auto nieuw gekocht met door de dealer gemonteerde 18inch velgen. na een jaar lang testen en behoorlijk verslijt van de banden. (1 set is al versleten, na 13.000 km) is ons medegedeeld dat de sportage afwijkingen vertoond, extreem naar rechts trekken met 17 inch en 18 inch velgen. Mocht een van jullie daar ervaring mee hebben dan hoor ik het graag vna jullie. Groet, Bianca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Hoi Bianca, Wij rijden sinds Juni dit jaar een Sportage met 17 inch velgen. Er zit nu zo`n 6000 km op, van extreem naar rechts trekken hebben wij nog niets gemerkt. Misschien moet jullie Sportage wel uitgelijnt worden. Ik zou dit maar eens na laten kijken. Groeten, Aart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Hoi Bianca,Wij rijden sinds Juni dit jaar een Sportage met 17 inch velgen. Er zit nu zo`n 6000 km op, van extreem naar rechts trekken hebben wij nog niets gemerkt. Misschien moet jullie Sportage wel uitgelijnt worden. Ik zou dit maar eens na laten kijken. Groeten, Aart. Hoi Bianca, Daar moet ik Aart gelijk in geven uitlijnen die sportage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Bianca had voor haar probleem een dubbel draadje, hier te volgen: http://www.kiaclub.nl/nieuwe-leden-introductie/2817-kia-sportage-2-liter-benzine.html Of ze nu nog problemen heeft met de originele velgen weten we nog niet. grtz Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Bedankt Frank, Ik heb inmiddels gereageerd via het andere lijntje. Groeten, Aart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts