Rick Horst Geplaatst 13 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 13 Oktober, 2009 thanks. ben er zelf ook wel trost op/blij mee. het is voor mij echt een hobby auto en ik steek er een boel tijd en geld in. maar iedere meter die ik er in rijd rijd ik met een big smile heb voor de kia vandaag zijwindschermen ontvangen en direct gemonteerd. rijd heerlijk met het raampje een klein stukje naar beneden Quote
Rick Horst Geplaatst 4 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2009 beginpost aangepast. nieuw: zijwindschermen voor en achter & instaplijsten voor en achter. heb alles al gemonteerd op de zijwindschermen achter na. die moeten nog binnen komen. zodra deze er op zitten zal ik foto's plaatsen. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 Hoi Rick, Wacht met spanning op je foto's! Groet, GreyGriffin Quote
the-boss Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 Die zoek ik ook al een tijdje, heb je toevallig een linkje.. Quote
Rick Horst Geplaatst 5 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2009 Die zoek ik ook al een tijdje, heb je toevallig een linkje.. welke zoek je al een tijdje?? de windschermen of de instaplijsten?? voor de windschermen: http://www.climair.nl voor de instaplijsten: deze heb ik via marktplaats. maar zijn de originele instaplijsten dus ook te koop bij de dealer. zijn ze alleen wel wat duurder. Quote
the-boss Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 sorry, ik bedoelde de instaplijsten. Oke dat wist ik niet, zal een langs de dealer gaan dan. Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Zo beetje late reactie maar ziet er goed uit ! Ben zelf ooit eens bezig geweest met een Caros Sainz maar vetrouwde het niet helemaal. Apparaat ging wel Quote
Rick Horst Geplaatst 7 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2009 heb een jap spec blok en ecu en kom straks standaard op de 225 pk maar zet er ook direct een boostcontroller en bov ed op dus ewat het straks precies is moet een dyno gaan zeggen. denk tussen de 230 en 240 in. daarna langzamerhand gaan kijken voor upgrade's, maar wil niet te veel want het zit allemaal op de voorwielen. Quote
Rick Horst Geplaatst 7 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2009 vandaag bij de dealer geweest vanwege de MijnKia testdag. auto is gecontroleerd en is glansrijk geslaad alleen de ruitenwisservloeistof moest worden bijgevuld. is dan weer jammer dat ze daar weer €2,60 voor rekenen direct ff een afspraak gemaakt voor de eerste grote beurt. Quote
Rick Horst Geplaatst 6 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 6 December, 2009 (aangepast) nou ff een update, is al weer een tijdje geleden. had ik na een hele tijd wachten eindelijk de windschermen voor achter binnen gekregen blijken ze niet te passen, te groot. zijn dus blijkbaar niet de goeie maar moet aankomende week voor transport naar buitenland dus heb niet de tijd om ze direct terug te sturen. nu moet dat dus maar volgende week. zal dan ook ff foto's maken van hoe de auto er nu bij staat. hij heeft ondertussen bijna 15.000 km op de teller. en dat in ruim 2 jaar 6 December, 2009 aangepast door Rick Horst Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.