Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

LM velgen Pro_cee'd

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben een aantal dagen bezig om op internet afbeeldingen te vinden van de lichtmetalen velgen 18 inch type extreme.....maar helaas tot nu toe niets erover kunnen vinden :-(. Het betreft een zwarte 5 spaaks velg met chromen buitenrand.

Deze velgen komen vrijdag onder mijn nieuwe Pro_cee'd 1.6 115 pk CRDI ecodynamics maar kan er totaal niets over vinden.

Heeft iemand enig idee waar ik het kan vinden ?????

Geplaatst

Hallo Psycho,

Het type is Extreme, 18 inch. Zwarte spaken met

een chromen buitenrand.

Over welk merk wielen hebben we het dan:roll:

Geplaatst

Het zijn orgineel Kia velgen, staan ook in de accessoire lijst van de Pro_cee'd (onder een witte Pro_cee'd met bodykit).....maar op internet totaal niets over kunnen vinden.

Wilde een foto bijvoegen maar dat is me niet gelukt....zie mijn profiel afbeelding.

Geplaatst

Lijkt er wel een beetje op maar dat zijn ze niet....je kan het op mijn profielfoto zien...die moet ik hebben :?

Vrijdag worden ze erop gezet (als mijn pro_cee'd dan er is tenminste). Als ik er niets over kan vinden dan laat ik me vrijdag bij de dealer wel verassen hahahah

Geplaatst

De velgen lijken mij eerder antraciet dan zwart. Ik heb nog gezocht, maar kon helaas ook niets vinden. Ach, we zien de foto's graag tegemoet!:roll:

Geplaatst

Hey Dave,

Ik heb het net bekeken maar dat zijn ze ook niet. Maar toch bedankt voor je moeite om te kijken en wat terug te schrijven.

Gr. Psy

Geplaatst

Trouwens heef iemand ervaring met chiptuning crdi ?? Welke tuning "meisters" kunnen jullie mij aanbevelen en als laatste.....moet het voertuig ingereden zijn om gechipt te worden of kan het zonder ???

Chiptuners zijn er genoeg, alleen sta wel even stil bij het feit dat je je 7 jaar garantie op het spel zet hiermee. Als jij bijvoorbeeld om wat voor reden dan ook (niet pers

Geplaatst

Hey Leon,

Wat betreft de 7 jaar garantie heb je gelijk, gezien het feit dat mijn auto van de zaak is zal ik deze maar 3 jaar gebruiken en daarna een ander voertuig kiezen. Ik heb ook begrepen dat men de chiptuning ook weer eraf kan halen en de orginele sofware erop kunnen zetten (in geval van dat ik mijn Pro_cee'd weer in moet leveren).

Alleen wat ik me afvraag is of het voertuig goed ingereden moet zijn op gechiped te worden of kan ik het meteen laten chippen als ik het van de week ophaal ?

Geplaatst

Jaaaa dat zijn ze !

Ik dacht dat het merk Kia was maar nu ik jou foto's zo bekijk zijn ze van een heel ander merk :?

Ben benieuwd hoe ze zullen staan onder een zwarte Pro_cee'd :o

Heb je die foto's van internet of is die Pro van jou ??

Geplaatst

Hallo Psycho, Rocave,

Hele goede keus. Ik vind deze wielen ook erg mooi.

Perfect voor jullie Pro C'eed. Ja, een wiel moet passen bij

de auto, anders wordt het een zooitje op de weg..........:mrgreen:

Geplaatst

Daar had ik wel rekening mee gehouden hoor!

Daar kom je nu niet meer onderuit.....:wink:

Geplaatst
Daar had ik wel rekening mee gehouden hoor!

Daar kom je nu niet meer onderuit.....:wink:

Hahah...geen probleem !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...