phoenix_jeroen Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Is er toevallig iemand die de nieuwe Kia Cee'd, Kia Cee'd SW of de Kia Pro_Cee'd in bezit heeft? Laat je horen! Quote
reddevil74 Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Ik bijna. Als het goed is, krijg ik hem dit weekend. Een KIA ceed SW 1.6 CRDI (115pk). Quote
Psycho Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 De mijne staat nu bij de dealer, moet nog het een en ander aan gebeuren (inbouw Pioneer, verlaging en andere velgen). Als ze een beetje vlot zijn dan heb ik het weekend voor de deur staan Quote
Smart Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 @Psycho: 'Als ze een beetje vlot zijn dan heb ik het weekend voor de deur staan' Als het weekend voor de deur staat, kun je er nog niet uit om je auto op te halen;) Quote
phoenix_jeroen Posted October 7, 2009 Author Posted October 7, 2009 Ik moet nog even wachten, de dealer zei dat de Pro_Cee'd eind oktober binnen zal zijn. Ben benieuwd! Quote
brrrtje Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 ik heb er een gekocht cee`d sw extra krijg hem volgende week of de week erop heb hem gekocht in plaats van ford focus ben benieuwd hoe hij mij gaat bevallen Quote
brrrtje Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 heb een cee`d sw gekocht inplaats van een focus krijg hem volgende week ben benieuwd hoe hij gaat bevallen Quote
Peterrrrr Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Ik heb een week in onze nieuwe demo 1.6 SW first edition gereden, Quote
Peterrrrr Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Dit is hem, moet zeggen dat ie in het echt mooier is ! En tja, die stickers zijn mijn ding ook niet en de eerste die er aan gaat is de 7 jaar garantie op de motorkap Quote
phoenix_jeroen Posted October 7, 2009 Author Posted October 7, 2009 Dit is hem, moet zeggen dat ie in het echt mooier is !En tja, die stickers zijn mijn ding ook niet en de eerste die er aan gaat is de 7 jaar garantie op de motorkap Zou ik ook doen Quote
Peterrrrr Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Is niet helemaal waar. Er zat nog een sticker op de hele achterruit, die is al weg hahaha. Daarna is de 7jaar aan de beurt Quote
Giovanny Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Ziet er wel goed uit, ik krijg de mijne pas in de loop van volgende week een 1.4 SW Executive , ik ben benieuwd. Quote
reddevil74 Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Morgen om 15.00 uur kan ik hem ophalen Quote
phoenix_jeroen Posted October 8, 2009 Author Posted October 8, 2009 Morgen om 15.00 uur kan ik hem ophalen Zo dat is netjes! Heb je al lang op de auto moeten wachten? Ik heb mijn Pro_Cee'd eind Augustus besteld bij de dealer. Dus ben benieuwd. Quote
Giovanny Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Zo dat is netjes! Heb je al lang op de auto moeten wachten? Ik heb mijn Pro_Cee'd eind Augustus besteld bij de dealer. Dus ben benieuwd. Goed nieuws, kun je wat foto's plaatsen van je nieuwe car? Ik ben wel benieuwd. PS ik heb de mijne eind juli besteld en die is nog steeds niet geleverd, maar de verwachting is wel dat hij nog deze maand wordt geleverd, jaja ze zijn niet de snelste. Quote
reddevil74 Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Ja en nee, maar dat komt meer door mijn werkgever (auto van de zaak). Eerst bestelt via de lease. De lease wilde perse het nieuwe model. Daarom duurde het uiteindelijk langer (volgens mij is de auto ongeveer in juli besteld). Quote
reddevil74 Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 als iemand vertelt hoe ik hier foto's bij krijg dan stuur ik ze wel door. Quote
Smart Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 @reddevil74 Een hele mooie auto geworden die Cee'd SW. Quote
phoenix_jeroen Posted October 8, 2009 Author Posted October 8, 2009 @reddevil74: Wel een gave auto hoor! Netjes! Quote
Peterrrrr Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Vandaag 2 SW's verkocht. Er zijn van de 1.4 first edition's in omloop, dezelfde auto als de meeste demo's en daar oorspronkelijk ook voor bedoeld. Gaat om een 1.4 X-tra met 16" lm, dual zone clima, getinte ramen, leerpakket etc etc. Meerprijs is maar €875 tov de x-tra alleen staat deze uitvoering niet in de boekjes ! Quote
Relena Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Reddevile74 ziet er inderdaad vet uit en laat hem nu maar vlammen over de Nederlandse en buitelandse wegen. Veel plezier ermee en hou ons op de hoogte. Groetjes, Relena Quote
reddevil74 Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 De 1e 100 km. zit er op Hij rijdt super! Quote
phoenix_jeroen Posted October 9, 2009 Author Posted October 9, 2009 De 1e 100 km. zit er op Hij rijdt super! Geniet er maar van Het gaat waarschijnlijk hard zat Quote
Recommended Posts