daalder Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Goedenavond, Ik zal me ook even voorstellen, Ik ben Wim, nog net geen 50, en sinds 2 weken de trotse bezitter van een KIA Sportage Executive 2.0 CRDI 140pk 2wd (pfoei, een hele mond vol). Bijgaande foto is genomen op de parkeerplaats bij m'n werk, waarbij blijkt dat er altijd een baas boven baas is (nog bedankt Wouter). Quote
Smart Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Hallo Wim, Neem bovenstaand bericht niet te serieus, maar toch een hartelijk welkom op deze site. Ik wens je veel lees- en postplezier toe! Quote
Relena Posted October 6, 2009 Posted October 6, 2009 Welkom Wim op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
bigwade Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Welkom ! (tja die rechter heeft ook wel wat........) Quote
Smart Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 @Bigwade '(tja die rechter heeft ook wel wat........)' 1. Ja, een hele grote overhang 2. Een draaikolk in de tank 3. Vering niet zo verfijnd 4. Hoge afschrijvingskosten 5. Kan zeker roesten! 6. ............. Maar rijden dat die dingen doen, met een mooie ronk uit de uitlaat......., armpje buitenboord en over het verkeer heenkijken/neerkijken. Uhhhh, anticiperen noemen ze dat. Quote
bigwade Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 @Bigwade '(tja die rechter heeft ook wel wat........)'1. Ja, een hele grote overhang 2. Een draaikolk in de tank 3. Vering niet zo verfijnd 4. Hoge afschrijvingskosten 5. Kan zeker roesten! 6. ............. Maar rijden dat die dingen doen, met een mooie ronk uit de uitlaat......., armpje buitenboord en over het verkeer heenkijken/neerkijken. Uhhhh, anticiperen noemen ze dat. Heb 11 jaar en 273.000 km met zoiets in Van-vorm gereden 1 merk je niet 2 gas en lekker veel zegeltjes (1:4.3) 3 boeie 4 valt enorm mee (op grijs) 5 nee hoor is al 12 geleden op verzinken overgegaan... 6 en ja, het jeukt nog steeds (alleen de kosten niet meer) grtz Frank Quote
Smart Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Hallo bigwade, Ik begrijp wat je bedoelt. Mijn broer heeft ook jarenlang zo'n grote Amerikaanse Toyota pickup truck gehad met 2 grote 100 liter gastanks. Gewoon lachen met al die power in het terrein. Ja, alleen ben je tegenwoordig een aso als je zoiets rijdt en dat vind ik soms weleens jammer, die bemoeizucht van sommigen die het zo goed menen. Met een hutje op de hei klagen ze nog dat de schaapskooi te dichtbij staat en de schapen teveel lawaai maken als ze eten......... Quote
brouwer2001 Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 welkom wim mooie auto veel lees en post plezier en natuurlijk vele veilige en prettihge kilometers. gr ronald Quote
Recommended Posts