Wim-A Geplaatst 6 Augustus, 2023 Geplaatst 6 Augustus, 2023 Tja. Ik voel met je mee, net als vele anderen op dit forum naar ik aanneem. Maar je situatie is niet uniek: KIA's worden net als vele andere merken op dit moment trouwens, pas na maanden en maanden afgeleverd. Of dat nou door de oorlog komt of door iets anders: het is al meer dan een jaar een gegeven, dat, zoals gezegd, voor veel meer merken speelt. Een schrale troost: ook bij een andere dealer zou je de auto niet eerder gekregen hebben, tenzij het model dat jij zoekt heel toevallig net in de showroom staat. Quote
Arie K Geplaatst 1 September, 2023 Geplaatst 1 September, 2023 Wij willen de Kia Sportage PHEV Dynamic Cassa White via private lease bestellen. Volgens de dealer zou deze een levertijd hebben van 26-30 weken. Dat is voor ons prima maar als deze levering veel later wordt, geeft dat problemen met de zomervakantie ivm caravan. Gezien de vorige reacties ben ik een een beetje huiverig geworden. Weet iemand hoe de huidige levertijd is? Quote
elsinga Geplaatst 1 September, 2023 Geplaatst 1 September, 2023 Mijn dealer had het over 9 a 12 maanden voor een HEV GT-Plusline (zakelijke lease). Kia website heeft het over 26-30 weken. Quote
Wilmar Geplaatst 3 September, 2023 Geplaatst 3 September, 2023 (aangepast) Op 1-9-2023 om 15:38, zei Arie K: Wij willen de Kia Sportage PHEV Dynamic Cassa White via private lease bestellen. Volgens de dealer zou deze een levertijd hebben van 26-30 weken. Dat is voor ons prima maar als deze levering veel later wordt, geeft dat problemen met de zomervakantie ivm caravan. Gezien de vorige reacties ben ik een een beetje huiverig geworden. Weet iemand hoe de huidige levertijd is? Wij hebben 12 aug een Kia Sportage HEV Dyn.pl.l Yucca Steel Grey besteld en onze dealer had het over 5-6 maanden Voor zover ik kan beoordelen ging het meer over het model en uitvoering dan over de kleur (maar ik weet dat de kleur ook nog uit kan maken). Ik ga uit van / hoop op 12 feb 2024.... Ik heb goeie hoop dat ie er voor de zomervakantie wel is, marge van zo'n 4-5 maanden. Met wat ik hier lees heb ik nog wel de hoop dat onze Kia vroeg in het voorjaar geleverd zal worden. 3 September, 2023 aangepast door Wilmar Aanvulling Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.