Guest Two Plugs Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Beste Sorentorijders, Er schijnt een recall aan te komen voor de eerste serie Sorento's (afgeleverd medio December 2003) waartoe de mijne ook behoord. De 'recall' heeft betrekking tot het vervangen van een 'poulie' van de Dynamo. 't Is maar dat je het weet. Groet Quote
xurf4xs Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 We zien het vanzelf wel verschijnen... Quote
Guest Two Plugs Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Heb gisteren de nieuwe 'Poelie' van de dynamo ontvangen. Volgens mijn dealer betreft het ALLE sorento's die tot nu toe op de markt zijn verschenen. Om te voorkomen dat onderdelen voor de klanten in 'backorder' komen te staan heeft mijn dealer voor zijn Sorento- klanten de betrokken onderdelen reeds vooraf besteld. Over service gesproken! Groeten, Quote
DHHC. Posted August 4, 2006 Posted August 4, 2006 Heb je misschien een origineel bericht van Kia over die terugroeping, want bij mij was de vulring achter de poeli vergeten in de fabriek, waardoor er al zes keer een nieuwe hulpsnaar op moest. En nu het gemaakt is, krijg ik er een dikke rekening van. Ik hoop dat je mij er mee kan helpen. B.v.d. Quote
Guest Two Plugs Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Heb je misschien een origineel bericht van Kia over die terugroeping, want bij mij was de vulring achter de poeli vergeten in de fabriek, waardoor er al zes keer een nieuwe hulpsnaar op moest. En nu het gemaakt is, krijg ik er een dikke rekening van. Ik hoop dat je mij er mee kan helpen. B.v.d. Kan je helaas niet helpen... Mijn dealer informeerd me altijd correct per e-mail of telefoon als er iets aan zit te komen. Quote
Recommended Posts