Smart Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Op Autoweek cirkelt inmiddels het bericht dat de Sportage 'tijdelijk' met Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Op Autoweek cirkelt inmiddels het bericht dat de Sportage 'tijdelijk' met Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Dacht het wel......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Ja dat is nou eenmaal jammer maar helaas. Het is overigens de 2e prijsverlaging. Die van april was 1300 euro, dat maakt in mijn geval 3300 eu extra afschrijving in 8 maanden. Ik laat mijn humeur hier maar niet door vergallen.. Zie het over een paar jaar wel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Ik wil je dag echt niet bederven, maar over een paar jaar wordt de BPM afgeschaft, dan koop je goedkoper een auto, maar je duurder aangeschafte auto (met BPM aangekocht welteverstaan) wordt wel gerelateerd aan de afschrijfwaarde minus de BPM. Ondanks dat de BPM in fases wordt afgeschaft, zullen mensen die meerdere jaren in hun auto blijven rijden, wel tegen dit fenomeen gaan aanlopen:cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Ah joh, ben zelfstandige en schroef de km prijs voor klanten wel weer wat op. T' is crisis tenslotte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Hahahaha, gelukkig we hebben een vrolijke frans op dit forum, die maken ze de pis niet lauw........ Hij doet aan klantenbinding.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Ik wil je dag echt niet bederven, maar over een paar jaar wordt de BPM afgeschaft, dan koop je goedkoper een auto, maar je duurder aangeschafte auto (met BPM aangekocht welteverstaan) wordt wel gerelateerd aan de afschrijfwaarde minus de BPM.Ondanks dat de BPM in fases wordt afgeschaft, zullen mensen die meerdere jaren in hun auto blijven rijden, wel tegen dit fenomeen gaan aanlopen:cry: Tja die zit,....... ik kan niet altijd slim zijn. Zal er aan denken bij de volgende (vroegere nieuwe aanschaf). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Hey Relena, daar heb jij helemaal geen last van. Je hebt een vroege Soul die er dus ook "vroeg" weer uit gaat. Zit je altijd aan de goede kant. End of Life (Sportage) heeft zijn voordelen zoals uit-ontwikkeld, goedkoop maar als nadeel de lagere inruil. Early adopters betalen de hoofdprijs, zitten met evt. problemen maar hebben een leuke inruilprijs. Wat is slim, wachten tot iets nieuws ruim 2jr op de markt is ? Dan staat alles echt stil. Geniet van je Soul en ik hoop dat je zelf ook wel een beetje moest lachen om je bericht w.b. "modden" van juli grtz Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 (edited) Hey Relena,daar heb jij helemaal geen last van. Je hebt een vroege Soul die er dus ook "vroeg" weer uit gaat. Zit je altijd aan de goede kant. End of Life (Sportage) heeft zijn voordelen zoals uit-ontwikkeld, goedkoop maar als nadeel de lagere inruil. Early adopters betalen de hoofdprijs, zitten met evt. problemen maar hebben een leuke inruilprijs. Wat is slim, wachten tot iets nieuws ruim 2jr op de markt is ? Dan staat alles echt stil. Geniet van je Soul en ik hoop dat je zelf ook wel een beetje moest lachen om je bericht w.b. "modden" van juli grtz Frank Hallo Frank, Helemaal mee eens. Je kunt in het leven overal wel rekening mee houden. Je schoonmoeder, getrouwd zijn, kinderen, je vrouw tevreden houden en dan ook nog forumleden die de boel weer eens te helder proberen uit te leggen. Nee, er moet ook nog wat te genieten overblijven...... Maar toch, met die Edited October 12, 2009 by Smart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Da's toch echt maar 2,2 ct euro p/km extra afschrijving per 90.000km 3,66 ct in mijn geval, de okt/nov. facturen worden per direct aangepast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Da's toch echt maar 2,2 ct euro p/km extra afschrijving per 90.000km3,66 ct in mijn geval, de okt/nov. facturen worden per direct aangepast Oh ja, bijna vergeten, jij doet aan klantenbinding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Goh dat soort berichten heb ik bij een Mac niet. Heb je dat vaak ? En wat zijn de gevolgen ?...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 (edited) Nu je het zegt. Laatst nog ben ik hartstikke druk bezig krijg ik ineens dit pop-up scherm in beeld....... Ja, dan moet je alles weer opstarten h Edited October 13, 2009 by Smart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Nu je het zegt. Laatst nog ben ik hartstikke druk bezig krijg ik ineens dit pop-up scherm in beeld....... Ja, dan moet je alles weer opstarten h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 (edited) Een Smart met humeur. Moet het niet humor zijn Edited October 13, 2009 by Smart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Moet het niet humor zijn Tja had niets anders van je verwacht Smart. Met humeur kan een gemoedstoestand zijn bedoeld. Het humeur is geen gebruikelijke term in de wetenschap meer, daarin spreekt men tegenwoordig over gemoedstoestand. De term humor is, evenals als het woord humeur, afgeleid van het Griekse woord voor vocht of sap (χυμός). De oude Grieken meenden namelijk dat de lichaamssappen het menselijk temperament of stemming regelden. Beiden hebben te doen met hormonen. Af en toe kan ik het niet laten dan gebruik ik zo'n woord gewoon. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 Oooooh, ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Beiden hebben te doen met hormonen. Af en toe kan ik het niet laten dan gebruik ik zo'n woord gewoon. Daar heeft mijn dochter (4gym) soms ook last van. Wijs dan voorzichtig naar het puntje van mijn neus....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 Volgens mij heb ik last van prethormonen. Nou ja last, ik heb ze blijkbaar:shock: Ik hoop dat ik daar binnenkort de humor van in ga zien, anders ben ik bang dat mijn humeur wordt aangetast......... Hormonen, humeur en emotie. Hormonen hebben een grote impact en diverse effecten. Naast aandrijving van het hormonale systeem, spelen ze i.s.m. met het zenuwstelsel ook een grote rol bij emotie, humeur, stemming, seks, stress en gedrag. Vooral prethormonen, hormonen als adrenaline, cortisol, noradrenaline, endorfine, dopamine, melatonine, serotonine hebben o.a. invloed op emotie, humeur, gedrag, seks, kicks en lust of high gevoel. Sommige hormonen kunnen zelfs als antidepressivum werken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Volgens mij heb ik last van prethormonen. Ik heb er medicatie voor.... Hormonen, humeur en emotie. Hormonen hebben een grote impact en diverse effecten. Naast aandrijving van het hormonale systeem, spelen ze i.s.m. met het zenuwstelsel ook een grote rol bij emotie, humeur, stemming, seks, stress en gedrag. Vooral prethormonen, hormonen als adrenaline, cortisol, noradrenaline, endorfine, dopamine, melatonine, serotonine hebben o.a. invloed op emotie, humeur, gedrag, seks, kicks en lust of high gevoel. Sommige hormonen kunnen zelfs als antidepressivum werken. Dit kortingsdraadje van de Sportage schopt het hele KIACLUB forum wel een niveau hoger als ik dit zo lees....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 heerlijk he, offtopic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Ja, er moet hier ook gewoon gelachen kunnen worden !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 Nou, ik kan er niet om lachen hoor dat beestje achtervolgt mij overal. Bedankt he! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts