Frits D. Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Mijn naam is Frits. Net 62 jaar en sinds juli met vroegpensioen. Getrouwd en vader van twee volwassen kinderen. Ik ben sinds zes weken in het bezit van een zwarte Kia Sportage 2,7 van bijna drie jaar oud en heb hier net een fantastische vakantie met caravan naar Italie mee gemaakt. 4500 km in vijf weken zonder enig probleem. Quote
Smart Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Hallo Frits, Welkom op dit forum. Veel lees- en postplezier toegewenst. Met de Sportage 2.7 moet het caravantrekken geen probleem te zijn, lijkt mij. Ik heb een Hyundai Tucson 2.0 gehad en trok mijn caravan ook zonder problemen in 15 uur naar Karinthi Quote
Guest GreyGriffin Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Hallo Frits, Ook namens mij van harte welkom op dit forum. We blijken precies even oud te zijn en ook allebei in het vuttersleven te zijn ingetreden. Ik weet niet hoe jij het ervaart, maar mij bevalt het buitengewoon goed. Ik heb het nog nooit zo druk gehad als nu, maar het zijn allemaal leuke dingen. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Rick Horst Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 welkom. veel lees-, kijk-, en schrijfplezier op het forum. heb je ook foto's van de sportage?? Quote
bigwade Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Ha Frits, Welkom. Die auto die jij hebt had IK willen hebben, een lekkere V6 en automaat. We hebben helaas te slimme kinderen, de Quote
Relena Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Hoi frits, Veel plezier op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
Smart Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Nou, ik kom weleens in Duitsland want ik woon op 15 min. afstand van de grens. Daar wonen de 'Bertolli broertjes'. Ook een mooi stel bij elkaar. Je kent ze vast wel, zijn iedere week op Discovery te zien. Fantastisch stel broers die een autosloperij hebben. Quote
Frits D. Posted October 13, 2009 Author Posted October 13, 2009 Bedankt voor jullie welkomst. Foto's van de Sportage heb ik nog niet, maar dat komt nog wel. Het is een zwarte met half leren bekleding. De enige uitbreidingen die ik er nu op heb zitten zijn: afneembare trekhaak, extra bakjes in de armsteunen, TomTom, handsfree-kit. De Kia radio ga ik vervangen door een Sony cd-speler waar een Usb-aansluiting op zit. Omdat ik het paneel niet los krijg ben ik op internet gaan kijken en toen bij jullie Kia Club en Forum gekomen. En natuurlijk meteen aangemeld! Ik ben nu driftig op zoek naar winterbanden + velgen en spatlappen, want de voorkant van mijn caravan pakt toch aardig wat modder. Ik hoop in de toekomst veel van jullie te lezen. Groeten, Frits. Quote
bigwade Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Ha Frits, Spatlappen kun je bij de dealer krijgen. Ik verwacht binnenkort ook weer een aanbieding van winterbanden+ velgen van Kia en anders moet je gewoon even speuren. Wat heb je voor radio ? Din 2 (zo'n dubbele maat ?) Ook daar kan de dealer je bij helpen. Mocht je er iets nieuws inzetten.......AFNEEMBAAR FRONT helpt tegen ellende. grtz Frank Quote
daalder Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Welkom op dit forum:flowers: (oops vertaalfoutje:oops:) Quote
Recommended Posts