The Birdfreak Geplaatst 26 November, 2022 Geplaatst 26 November, 2022 (aangepast) Ik kan in mijn Picanto de Pioneer navigatie AVIC F550BT geluid niet zachter te zetten, als ik hem aanzet gaat de volume gelijk naar 50 wat ik ook doe ik kan dit niet veranderen, maar er zijn meer problemen met dit type navigatie systeem. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt. Nu heb ik bij de verkoop de originele radio er bij gekregen met een paslijst voor het het dashboard, als ik nu de navigatie uitbouw en de radio erin kan ik dan de zelfde stekkers/verbindingen gebruiken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Met vriendelijk groet, Jan 26 November, 2022 aangepast door The Birdfreak Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 November, 2022 Geplaatst 26 November, 2022 Heeft die Pioneer een draaiknop of druktoetsen voor volume? In het laatste geval zou het kunnen dat daar een toets blijft hangen.Of als je werkende stuurwielbediening hebt kan er een fout zitten in (de bedrading van) de interface tussen de auto en de radio. Je zou kunnen kijken wat er gebeurt als je deze interface loskoppelt.Voor zo ver ik weet zit de Pioneer aangesloten met verloopkabels, dus als je die uitbouwt moet je de originele radio volgens mij zo weer kunnen inpluggen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.