nortukker Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Hallo mijn naam is Tom en ik kom uit het zonnige Noordwijk aan zee. Ik heb een KIA SOUL X-Ecutive 1.6 crdi kleur zwart met flowervelgen. De levertijd was iets langer dan varwacht maar ik heb hem nu 2 weken. Quote
Relena Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Om te beginnen welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg Tom. Hebben zelf ook een Kia Soul "Diva Platinum". Wij hebben de Soul 2 1/2 week en zijn dik tevreden ermee. Hoe bevalt de Soul Jouw? Groetjes, Relena Quote
Rick Horst Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 welkom foto's?? daar zijn we altijd benieuwd na. Quote
Smart Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Hallo Tom, Welkom op dit forum. Foto's vinden we wel leuk! Quote
bigwade Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Ha Tom, welkom. Foto's ja ! ik zeg DOEN, zeker van een verse SOUL met flowervelgen. Ga je nog wat leuks doen met print ? Daar leent de Soul zich erg goed voor... grtz Frank Quote
Guest GreyGriffin Posted October 14, 2009 Posted October 14, 2009 Hallo Tom, Ook ik roep van harte welkom op dit forum. Bevalt de nieuwe Soul? Langzaam aan zie ik er steeds meer op straat verschijnen en ik vind het toch wel een apart model. Het zou leuk zijn als je een keer tijd hebt om van jouw auto een paar foto's te uploaden. Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Recommended Posts