Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Krasgevoeligheid piano zwart (glimmend)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als bekend is de middenconsole erg vingerafdruk gevoelig. Dit poets je normaal weg met een zacht microvezel doekje of een brillendoekje. Echter na een keer vegen heb je al meteen krassen, een paar keer vingerafdrukken wegvegen of een keer met de vinger wat afvegen en je hebt krassen, ik heb inmiddels meer krassen dan dat er over is aan 'niet bekrast' oppervlakte.

Vind dit niet kunnen voor een 50k auto. Zelfde geld voor het zwart in de deuren binnen, en aan de buitenkant het zwarte tussen de ramen in. 

Ik zal morgen foto's ervan maken.

Graag zie ik van andere ook foto's hiervan zodat we er een aantal kunnen verzamelen en meesturen met de rest van de dingetjes die nog naar KIA NL gaan. 
Het is gewoon echt veel te krasgevoelig en beschadigd.

• Sad 2
Geplaatst

Zal wel prenium zijn. 🤣 Volvo heeft ook  hoogglans krasbare console en waarschuwt er zelf voor 😱

Belangrijk Link

Let er bijvoorbeeld op dat metalen voorwerpen als snel krassen maken op glanzende oppervlakken. Leg geen sleutels, telefoons of andere dingen op krasgevoelige oppervlakken.

ik zelf heb nog geen last van de krassen gelukkig.

• Haha 1
Geplaatst

Premium scrats futures..

Nee, ik ben er heel voorzichtig mee, je krijgt al bijna een kras als je ernaar staart.. :P 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...