Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gewoon afsluiten met sleutel werkt niet. Mij is nu verteld de auto eerst af te sluiten met de remote en daarna achtereenvolgens te openen en weer af te sluiten met de sleutel. Ik ga dat morgen proberen.

Geplaatst

Ik had ook al bedacht dat er IETS moet zijn waardoor de auto "weet"  dat de hond achter de achterbank zit. De hond bewoog nauwelijks en draaide alleen de kop om naar buiten fe kijken, dus schudden van de auto was niet aan de orde.

Als ik nu weet wat dat IETS in de auto is kan ik het misschien uitschakelen, maar de kia dealer zegt van niets re weten. Wie weet het dan wel???

Geplaatst
2 uur geleden, zei Lewin:

Ik had ook al bedacht dat er IETS moet zijn waardoor de auto "weet"  dat de hond achter de achterbank zit. De hond bewoog nauwelijks en draaide alleen de kop om naar buiten fe kijken, dus schudden van de auto was niet aan de orde.

Als ik nu weet wat dat IETS in de auto is kan ik het misschien uitschakelen, maar de kia dealer zegt van niets re weten. Wie weet het dan wel???

Als je bedoelt dat de hond op de achterbank zit dan kan het zijn dat de stoelsensoren hem detecteren als passagier en dan zou je ook een waarschuwing moeten krijgen dat de gordel op die stoel nog niet vast zit. 🤔

• Like 1
Geplaatst
10 uur geleden, zei BarneyRubble:

dat de stoelsensoren hem detecteren als passagier

O, misschien is het dan een idee om de riem in te klikken; wie weet ...

Geplaatst
44 minuten geleden, zei Lewin:

Bedankt. Met de sleutel afsluiten werkt.

Je moet wel eerst met de remote afsluiten en daarna met de sleutel opendraaien en weer sluiten.

Of de hond in een mand als hij niet te groot is, die van mij ligt in zijn mand als we de auto met de remote afsluiten en nog nooit een geluidje van de auto gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...