njcd24 Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Gaan er nog wel eens mensen met een sorento off road rijden? Of is er ergens een club? Met vriendelijke groet, Niels
AJ Mol Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Vroeger gingen we nog regelmatig off-road rijden en werd dit georganiseerd door bestuur Kia Club Nederland. I.v.m. te weinig belangstelling voor evenementen en bijeenkomsten is het bestuur 2 jaar geleden ontbonden. Nu bestaat alleen nog dit forum. Via het forum kan iedereen die zin heeft nu wat organiseren. In mei ga ik nog een laatste bijeenkomst organiseren. Dit zal in de omgeving van Rotterdam zijn. Als de Maasvlakte nog toegankelijk is kunnen we daar nog terreinrijden.
Peterrrrr Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Ik begreep van KIA dat ze het 4x4 event weer nieuw leven in willen blazen ! Ik werk zelf bij een dealer maar wij houden voor onze klanten elk jaar een 4x4 dag, erg leuk !!!
njcd24 Posted October 19, 2009 Author Posted October 19, 2009 Vroeger gingen we nog regelmatig off-road rijden en werd dit georganiseerd door bestuur Kia Club Nederland. I.v.m. te weinig belangstelling voor evenementen en bijeenkomsten is het bestuur 2 jaar geleden ontbonden. Nu bestaat alleen nog dit forum. Via het forum kan iedereen die zin heeft nu wat organiseren. In mei ga ik nog een laatste bijeenkomst organiseren. Dit zal in de omgeving van Rotterdam zijn. Als de Maasvlakte nog toegankelijk is kunnen we daar nog terreinrijden. Andre dan kun je mij alvast voor inschrijven. Als als je hulp nodig hebt met iets moet je het zeggen. Heb vroeger ook in het bestuur gezeten van de patrol club. hellaas is die ook door te weinig belangstelling opgeheven.
brouwer2001 Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 lijk mij ook leuk met de rio door de modder genoeg krachtpatsers die mij er uit willen trekken. als het uit komt dan kom ik ook. hoe sneller een data des te beter in te plannen. gr ronald
Jan Berkelaar Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Gaan er nog wel eens mensen met een sorento off road rijden?Of is er ergens een club? Met vriendelijke groet, Niels Een reisje met 4WD boeken is mij zeer goed bevallen met de Sorento
Peterrrrr Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Wij zijn met het werk naar Experience Island geweest in Loon Op Zand ! Erg vet, wil best wel eens kijken wat de animo is en wat dan de kosten zijn ?
Recommended Posts