Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, u kunt uw navigatie-/entertainment-/multimediasysteem updaten.
Nee, dat kan niet via Apple Carplay.

U kunt uw systeem updaten door het update programma te downloaden en de guide/handleiding te volgen. Deze kunt u vinden op update.kia.com. Dit is het officiele update programma van Kia.

Geplaatst

Ik denk dat Peter bedoelt of er CarPlay toegevoegd kan worden?
Als dat de vraag is verwacht ik niet dat dit kan; CarPlay implementatie moet door Apple worden goedgekeurd en dat kan achteraf niet.

• Like 1
Geplaatst
41 minuten geleden, zei Murcielaygo:

Ik denk dat Peter bedoelt of er CarPlay toegevoegd kan worden?
Als dat de vraag is verwacht ik niet dat dit kan; CarPlay implementatie moet door Apple worden goedgekeurd en dat kan achteraf niet.

Als ik in de "Kia Ceed JD owners manual" kijk, denk ik dat u @Murcielaygo gelijk heeft, met betrekking tot de vraag van @peterspitters. De aux en usb poort in de auto zijn volgens Kia Aux, usb en Ipod geschikt. Ipod geschikt betekend enkel, dat de usb poort een ipod kan uitlezen en de muziek kan afspelen, verglijkbaar als een USB stick. Dit kunnen niet alle systemen. Ik weet niet of dit voor zowel het model met groot scherm, als voor het model met een klein scherm geld.,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...