Bowsie Geplaatst 6 Februari, 2023 Geplaatst 6 Februari, 2023 Hier is voor zover ik kan zien nog geen topic van. Iemand hier die een Xceed in bestelling heeft, nog gaat bestellen of net geleverd heeft gekregen? Leuk als informatie of ervaringen gedeeld ken worden. Ik heb begin januari een Xceed gt plusline besteld en de verwachte levertijd is begin mei. Geloof ik niks van natuurlijk, maar wie weet! Benieuwd naar jullie ervaringen! Quote
Adrie Koorn Geplaatst 7 Februari, 2023 Geplaatst 7 Februari, 2023 De levertijd van mijn Xceed PHEV was nog geen maand, week voor kerst besteld en 13 jan. Afgeleverd, maar ik had mazzel, er was er net 1 aangekomen in de haven en die was nog niet verkocht. Kleur was goed en de juiste uitvoering. Quote
Bowsie Geplaatst 7 Februari, 2023 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2023 Nou dat is nog eens geluk! Welke uitvoering had je gekozen? Quote
Adrie Koorn Geplaatst 7 Februari, 2023 Geplaatst 7 Februari, 2023 2 uur geleden, zei Bowsie: Nou dat is nog eens geluk! Welke uitvoering had je gekozen? De Kia XCeed PHEV 1.6 dynamic plus line in Deluxe White Pearl Quote
SpeedyG Geplaatst 9 Februari, 2023 Geplaatst 9 Februari, 2023 Tja ik kreeg de keuze. Ik had in okt '22 een blauwe PHEV Dynamic+ line besteld. Verwachte levertijd ergens maart 2023. Of ik kon een zwarte krijgen binnen 2 weken. Deze stond nog te wachten bij de Leasemaatschappij op nieuw baasje...... Quote
Bowsie Geplaatst 9 Februari, 2023 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2023 Dat geluk heb ik denk ik niet. Denk niet dat de gt plusline zwart veel besteld wordt Quote
Bowsie Geplaatst 16 Februari, 2023 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2023 Nou inmiddels bericht gehad dat datum van aflevering wordt verzet naar begin juli. Quote
joop borne Geplaatst 16 Februari, 2023 Geplaatst 16 Februari, 2023 1 uur geleden, zei Bowsie: Nou inmiddels bericht gehad dat datum van aflevering wordt verzet naar begin juli. Ik heb afgelopen vrijdag de xceed plusline phev besteld, week 22 wordt die geleverd zeiden ze! ik heb de kleur yukka steel grey. Quote
RadarWolf Geplaatst 26 Februari, 2023 Geplaatst 26 Februari, 2023 Eerste week januari had ik mijn Xceed GTLine Lunar Zilver besteld, 3 februari mocht ik hem ophalen Ceed auto’s hadden een snelle levertijd volgens mijn dealer. Er stond ook een hoop op voorraad bij Kia Nederland. Quote
Marc67 Geplaatst 6 Maart, 2023 Geplaatst 6 Maart, 2023 Feb'22 besteld. Gelevering 18 Jan'23 XCeed 1.5TGDI MHEV DCT7 Executive line in de kleur Orange Fusion. Er werd gezegd bij bestelling, indien je voor eind Februari'22 besteld, dan nog levering in Juni'22 . Daarna een productie stop ivm facelift uitvoering die in Sept'22 uit zou komen. Maar leverdatum Jun'22 werd als snel Sept'22, Okt'22, Nov'22 en als laatste werd Feb'23 opgegeven. Daarbij heb ik het idee dat er niet eens meer een MHEV benzine uitvoering gemaakt wordt en wij dus niet eens de bestelde uitvoering gekregen hebben. Kia.com site is ook niet echt duidelijk daarin. Als ik nu een nieuwe Xceed samen wil stellen, kan ik alleen de GT line uitvoering kiezen. Quote
Bowsie Geplaatst 6 Maart, 2023 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2023 Ohh dat is lang! Je hebt denk ik wel de pech dat net op dat moment een nieuwe versie kwam en dat ze vanaf bestelling de productie niet in gang hebben gezet tot september. Vanaf dat moment duurde het nog maar 4 maanden, wat denk ik meer gangbaar is? Klopt ik zag op de Kia site ook alleen de GT uitvoeringen. Geen idee of de normale varianten nog te bestellen zijn. Quote
Bowsie Geplaatst 9 Maart, 2023 Topic Starter Geplaatst 9 Maart, 2023 Valt mij trouwens op dat er best weinig xceed rijders zijn. Ik ben er in totaal denk ik drie tegen gekomen, waarvan 1 de facelift. Quote
Marc67 Geplaatst 17 Maart, 2023 Geplaatst 17 Maart, 2023 Niet zo vreemd als je de getallen van allecijfers.nl mag geloven: Kia Xceed Model gegevens Aantal actieve registraties 3.018 Jaren eerste toelating 2019 t/m 2023 Aantal verkocht (2019 t/m 2023) 2.690 De verkopen in 2023 zijn tot nu toe 141 en dat zijn zo'n beetje de facelift versies. Dan denk ik dat daar ook nog een aantal tweedehands verkochte auto's bij kunnen zitten. Quote
Bowsie Geplaatst 2 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2023 Vandaag een belletje gehad van de dealer dat de auto onderweg is! Als het goed is kan ik er deze maand nog in rijdenm Quote
Jabske Geplaatst 19 Juni, 2023 Geplaatst 19 Juni, 2023 Ik had een Kia Proceed GT Plusline in bestelling. Levertijd was nog niet heel veel over te zeggen. Mijn bestelling toch kunnen aanpassen naar een Xceed Dynamicline 1.5 DCT7 automaat. Deze staat al in de haven van Rotterdam. Enig idee hoelang het duurt voor deze afgeleverd kan worden? Ervaringen? Quote
Bowsie Geplaatst 19 Juni, 2023 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2023 Ligt eraan wanneer de dealer m ophaalt en het eea (zoals kentekens etc) verder regelt. Doorgaans duurt het ca twee weken. 1 Quote
gvriend Geplaatst 20 Juni, 2023 Geplaatst 20 Juni, 2023 XCeed PHEV ExecutiveLine gekocht op 10 april 2023, verwachte leverdatum 20 juli 2023. Ben benieuwd Quote
Jurbro Geplaatst 11 Juli, 2023 Geplaatst 11 Juli, 2023 Op 20-6-2023 om 20:21, zei gvriend: XCeed PHEV ExecutiveLine gekocht op 10 april 2023, verwachte leverdatum 20 juli 2023. Ben benieuwd En al geleverd Quote
gvriend Geplaatst 18 Juli, 2023 Geplaatst 18 Juli, 2023 (aangepast) Helaas, vandaag bericht gekregen dat levering niet gaat plaatsvinden op 20 juli. Wanneer wel is de vraag zou zomaar eens september kunnen worden, maar het zou ook zomaar kunnen dat de produktie over een tweetal weken gaat beginnen. We gaan het zien, afwachten maar weer. KIA Nederland denk wel mee en heeft wel een andere kleur aangeboden die beschikbaar is mocht de nood aan de man zijn. 18 Juli, 2023 aangepast door gvriend Quote
gvriend Geplaatst 24 Juli, 2023 Geplaatst 24 Juli, 2023 Gekozen voor een alternatieve kleur, omdat KIA helemaal niet weet wanneer onze in april bestelde Penta Metal versie geproduceerd gaat worden. Met dank aan KIA Nederland kunnen we aanstaande zaterdag onze nieuwe Deluxe White Pearl Xceed PHEV bij onze dealer op gaan halen. Bedankt KIA Nederland en Van Mossel KIA voor jullie inzet en klantenservice Quote
joop borne Geplaatst 22 September, 2023 Geplaatst 22 September, 2023 Hallo, ik heb begin februari de Xceed PHEV Dynamicplusline besteld in yucca steel gray, uiteindelijk geleverd eind juli. nu de eerste 14000 kilometer er opzitten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.