Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedendag,

Graag het volgende: ik rij in een Kia Picanto 1.2 automaat van 2012. Deze heeft Led dagrijverlichting. Een aantal maanden geleden is er door een erkent bedrijf een navigatiesysteem ingebouwd. Dat werkt prima. Alleen brand de dagrijverlichting niet meer standaard. Die brand standaard,  ook al staat de verlichtingshandel op off. Klopt dit? Als ik de handel op dimlicht of grootlicht zet branden de led lampjes wel. Binnenkort ga ik terug naar het bedrijf om er even naar te laten kijken. Iemand nog een idee?

Geplaatst

Die LEDs branden op 2 nivo's; fel als er verder geen verlichting aan is en de motor loopt.
Iets gedimd als stadslicht, dus met de keuze op stadslicht of dimlicht/grootlicht, eigenlijk tegelijk met de achterlichten.

Als bij jou DRL het nu niet doet zou ik beginnen de zekeringen na te kijken, bij jouw Picanto is dat waarschijnlijk de derde zekering op de tweede rij van onder, een koplamp met "stippelstralen", 10A.

Tussen een sigaret en het open dak in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...