Sjoerd, Geplaatst 14 Februari, 2023 Geplaatst 14 Februari, 2023 Hebben hier meer mensen last van dat de armsteun nogal kraakt. Vooral met kouder weer, is hier een oplossing voor? want soms is het nogal zeer vervelend. Quote
moto Geplaatst 18 Februari, 2023 Geplaatst 18 Februari, 2023 Heb die van mij nog nooit gehoord. Quote
Erasmus Geplaatst 19 Februari, 2023 Geplaatst 19 Februari, 2023 Gaat het om een armsteun af fabriek? Die van Kia zelf gemonteerd is of van een aftersales produkt? Ik heb een armsteun achteraf laten inbouwen (niet van of bij Kia) en die heeft nergens last van. Aangeschaft bij armsteunsteunwebwinkel in Almere. Prima en mooi produkt en nee, nog nooit horen kraken: niet bij koud weer of warm weer, nooit. Quote
Sjoerd, Geplaatst 28 Februari, 2023 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2023 Deze is van fabriek af kan deze ook niet eraf halen helaas, rij anders even naar de Kia dealer kijken wat die kunnen betekenen voor mij Quote
xtra40 Geplaatst 1 Maart, 2023 Geplaatst 1 Maart, 2023 nee armsteun niet alleen mijn voorraam kraakt enorm met dit koude weer alleen jammer dat de monteurs het nooit horen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.