AJ Mol Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Beste leden, Op zondag 16 oktober hebben we weer onze laatste rit van het jaar. Het is de Rit Midden Nederland, waar in april te weinig belangstelling voor was. Op het programma stond de Westlandrit, maar we vonden het beter om deze rit in het voorjaar te rijden als alles in bloei komt. De Rit Midden Nederland start in Veenendaal en voert ons door de plaatsen Amerongen, Leersum, Scherpenzeel, Terschuur, Putten en eindigt op het Strand Hortst, waar de mogelijkheid is om terrein te rijden. De rit is voor alle Kia modellen te berijden, dus iedereen is van harte welkom. Deze rit is geheel verzorgd door Hans Bom. Er zijn helaas dit keer geen sponsors of dealers die ons ondersteunen. Hierdoor moeten we de kosten zelf betalen die we zo mininmaal mogelijk proberen te houden. Reserveer vast de datum in uw agenda. Binnenkort zullen de uitnodigingen weer verspreid worden via de e-mail en komen verdere gegevens hierover op de website en het forum. Deelnemers: 1. Hans Bom - organisator (Sorento) 2. Agnes en Philip Dekkers - Tazteam (Picanto) 3. Bernard Stikfort 'Two Plugs' (Sorento) 4. Andr? en Helma Mol (Sorento) 5. Twan Kersten (Sorento) 6. Rob Rehorst (Sorento) 7. Wilma en Rolf Weber (Carens) 8. W. Kamer (Sorento) 9. Rene Broeren (Sorento) 10. Paul van den Brink (Sorento) 11. Mario van Ginkel (Sportage) 12. Meijerinck (Sorento) 13. Dave Brunneman - scorpioshuma (Shuma) 14. Mart van Leeuwen (Sorento) 15. Margreet en Harrie Gort (Picanto) 16. Sheila en Jos (Sorento) 17. H. Grontman (Sportage)
Tazteam Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Het staat genoteerd!! Wij zijn aanwezig. Philip en Agnes
Guest Two Plugs Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Staat genoteerd. Het zal onze eerste deelname worden als newbie... In overleg met het Bestuur zijn we al druk bezig met een rondje Drenthe voor medio November. Dit zal waarschijnlijk 13 of 20 november gaan worden, wordt vervolgd. Groeten,
AJ Mol Posted October 3, 2005 Author Posted October 3, 2005 Beste leden, We hebben meer dan 130 leden. Een behoorlijk aantal en natuurlijk mogen het er meer worden. Maar ik zie ze niet terug op onze bijeenkomsten en evenementen. Zijn we het beu om te rijden in onze Kia's, hebben we er geen zin in, houden we niet van gezelligheid of wordt het allemaal teveel. Ik kan het me niet voorstellen. Kom op en kom langs op 16 oktober. Laat het clubgevoel spreken en kom gezellig rijden met elkaar. De organisatie, met name Hans Bom doet dit ook niet voor niets en wij moeten beslissen wat we gaan doen. Weer afblazen?? Dat lijkt me voorlopig geen optie, maar blijven de afmeldingen achterwege, dan zit er niets anders op en worden mogelijk weer overbodige kosten gemaakt. Dus geef je op en laat 16 oktober weer een Kiadag zijn.
scorpioshuma Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Ja, ik/wij zullen in principe aanwezig zijn, maar vragen ons wel af of er nog een puzzelrit aan hangt, zodat onze dochter dit ook nog leuk gaat vinden Iets anders leuks mag natuurlijk ook hoor, als ze zich maar niet verveelt in de auto. Als er niets voor haar te doen is dan gaat mijn vrouw waarschijnlijk ook niet mee en dan wordt het voor mij een beetje moeilijk om de rit te rijden zonder navigator Maar wie weet kan ik ze nog overhalen of hebben jullie iets heel leuks bedacht. Dave
AJ Mol Posted October 6, 2005 Author Posted October 6, 2005 Ik zal aan Hans vragen of hij nog mogelijkheden ziet voor een puzzelgedeelte. Hij staat er voor deze rit alleen voor dus ik weet niet of hij tijd heeft eerlijk gezegd. We zijn wel van plan om zoveel mogelijk puzzelelementen in de ritten te verwerken. In ieder geval in de ritten die wij organiseren. Zeker voor kinderen kan een rit weleens lang zijn en is er dan wat afleiding. Bij deze rit die eerder op het programma stond hadden we dat nog niet afgesproken. We hebben het voor het eerst toegpast tijdens ons Kia Event.
scorpioshuma Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Bij deze rit die eerder op het programma stond hadden we dat nog niet afgesproken. We hebben het voor het eerst toegpast tijdens ons Kia Event. Op het event hebben wij ook meteen gevraagd of er een puzzelgedeelte zou zijn bij deze rit, dit zou doorgegeven worden. Dave
scorpioshuma Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Is er al iets meer bekend over de rit ? Kosten ? Activiteiten naast het rijden ? Dave
Guest Two Plugs Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Foutje, maar komen met 2 personen... in ??n auto overigens... De puzzels laten wij echter aan ons voorbijgaan... Komen om te rijden en van het landschap te genieten! Andr?: beter kwaliteit dan kwantiteit. Bij onze club hebben we 600 leden en als we er 10% van op een rit zien, is het veel. Laat die resterende 90% maar lekker betalen voor de actieve leden! Btw: hebben gisteren de hele dag in de auto gezeten om het roadbook voor het rondje Drenthe in orde te maken. Heb graag volgende week zondag ff afstemming met het bestuur over hoe, wanneer, etc. Alvast een paar pics als voorgerecht... De langste aaneengesloten 'keienweg' van Nederland Hei, hei, hei... Je kunt me niet over het hoofd zien! Tot op de 16de! [/img]
AJ Mol Posted October 10, 2005 Author Posted October 10, 2005 Hallo clubleden, Ondanks weinig aanmeldingen gaat de rit aanstaande zondag 16 oktober gewoon door. Wel in afgeslankte vorm. Het terreinrijden is vervallen. Om hier mee uit te komen moeten we minsten 30 auto's bij elkaar krijgen. Dit is ook een eis van de verhuurder. Door te weinig inschrijvingen hebben we het terreinrijden moeten afblazen. Anders worden de kosten wel erg hoog voor onze club. We moeten dus dik betalen voor zo iets. Ja in Nederland is niets gratis, behalve dan de Maasvlakte. Zoals Bernard al zei: Ik wil rijden en een mooie rit. Nou dat is het zeker. Lekker toeren in de omgeving van de Veluwe. Misschien al wat herfstkleuren hier en daar. Het terreinrijden halen we wel weer in. Hans Bom heeft niet voor niets zijn beste gedaan, dus als je nog mee wilt. Geef je dan op. Het kan nog steeds. We zijn al met zo'n 11 auto's. De kosten zijn / blijven 7 euro per auto. Tot zondag.
scorpioshuma Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Wij gaan ook mee met zn 3-en Hopelijk komt er nu wel snel meer gerichte info. Waar verzamelen,hoe laat etc etc. Misschien ook handig om niet alleen de namen te noemen, maar ook het type auto waarmee men komt. Wij komen dus met een Shuma II Groetjes, Dave
Tazteam Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Begrepen dat verzameld werd in Veenendaal bij restaurant Goudreinet. Verzamelen vanaf 10 uur en de eerste auto's rijden vanaf 10.30. Maar voor de meeste info: frontpage van de Kia club website. En toppie dat je meedoet Philip
scorpioshuma Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Heb het gevonden, kom zelden op dat stukje van de site, ga eigenlijk altijd rechtstreeks naar het forum. Zie jullie zondag en nu hopenlijk met wat minder herrie en meer tijd Dave
AJ Mol Posted October 10, 2005 Author Posted October 10, 2005 Bernard nog even reactie op je Drentherit. Lijkt me zeker leuk om te rijden. De foto's zeggen al genoeg. We nemen het zondag wel door. Nog even terugkomend op zondag. We proberen zoveel mogelijk direct achter elkaar te starten. Op het einde blijven we op elkaar wachten en kunnen dan eventueel met z'n allen nog een bak koffie ergens gaan drinken. We zien het vanzelf wel en hopen natuurlijk op goed weer. Nog even een deel uit het programma: Het is een bol/pijlrit welke voert over de verharde, maar ook over een aantal onverharde wegen. De onverharde wegen zijn normaal toegankelijk voor alle auto's. Dus alle Kia modellen zijn welkom. De route loopt via Amerongen, Leersum, Scherpenzeel, Terschuur, Putten en eindigt op het Strand Hortst, waar de mogelijkheid is om terrein te rijden. De rit start in Veenendaal bij wegrestaurant Goudreinet. Vanaf 10.00 uur kan men zich daar aanmelden. Men wordt getrakteerd op een kopje koffie met een appelpunt. De vertrektijd van de eerste auto is om 10.30 uur. Het restaurant ligt naast de afslag Veenendaal. Vanuit Arnhem: Afslag Veenendaal nemen. Links onder viaduct door en na 50 m links. Vanuit Utrecht: Afslag Veenendaal nemen. Aan het einde van de afrit rechts en gelijk na 50 m links. Langs de route zijn er diverse mogelijkheden om eten en drinken te kopen. Uiteraard is het leuker om zelf wat mee te nemen en hier en daar te picknicken met een aantal anderen. Aan het einde van de rit zit een Mc Donald.
scorpioshuma Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 De route loopt via Amerongen, Leersum, Scherpenzeel, Terschuur, Putten en eindigt op het Strand Hortst, waar de mogelijkheid is om terrein te rijden. Kan me vergissen, maar dat tereinrijden was toch vervallen ? Is het trouwens ook mogelijk terplaatse de 7 euro te voldoen ? Dave
AJ Mol Posted October 11, 2005 Author Posted October 11, 2005 Dave, Je hebt gelijk, maar dit was nog een stukje uit de uitnodiging als extra aanvulling. Het terreinrijden had ik overheen gelezen. In de haast meegenomen. Zondag betalen is ook goed.
AJ Mol Posted October 12, 2005 Author Posted October 12, 2005 Momenteel zijn er 13 deelnemende auto's op zondag aanwezig. Het aantal meldingen loopt gestaag op. Wie weet krijgen we nog een aardige file bij elkaar. Ik heb gezien dat het zondag mooi weer wordt. De temparatuur 15 graden is wat aan de lage kant, maar daar staat tegenover dat ze 80% kans op zon voorspellen. Mooier kan het niet.
scorpioshuma Posted October 12, 2005 Posted October 12, 2005 Er staan er al 14 op de eerste pagina, 1 afgezegd (?) maar wij staan er nog niet bij Komen toch echt wel met zn 3-en hoor Dave
AJ Mol Posted October 12, 2005 Author Posted October 12, 2005 Dave, ik weet niet of je wel of niet aangemeld bent. Ik krijg de aanmeldingen zelf niet binnen. Ik krijg soms alleen namen door of soms de gehele aanmelding. Van jouw ken ik je achternaam niet, vandaar dat ik niet heb kunnen zien of je wel of niet aangemeld bent. Uiteraard hebben we het snel aangepast en sta je erbij als Dave. Zo zie je, weer eentje er onverwachts bij. Wordt het toch nog gezellig. Omdat het terreinrijden is vervallen, kunnen we natuurlijk niet zomaar de rit in het niets laten eindigen. Daarom zijn we bezig om de rit zo te laten uitkomen, dat we nog wat gezellig na kunnen praten en drinken. Dit zal een Party/bowlingcentrum worden. Wel op eigen rekening natuurlijk. Dus iedereen is daar welkom. Geen verplichting.
Tazteam Posted October 12, 2005 Posted October 12, 2005 Het gaat al een grote groep worden, hopelijk voor Zondag nog meer Kia's erbij. En als we bij een bowlingcentre uit kunnen komen, zijn we de rest van de dag ook onder de pannen Tot zondag
Guest Two Plugs Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 "...De temparatuur 15 graden is wat aan de lage kant, maar daar staat tegenover dat ze 80% kans op zon voorspellen. Mooier kan het niet. Ben ik blij dat mijn climate controll het weer doet...
AJ Mol Posted October 15, 2005 Author Posted October 15, 2005 Momenteel 17 inschrijvingen voor de rit Midden Nederland. Toch nog een redelijke score. We hopen morgen eventueel nog meer te mogen begroeten. Kan altijd. Wel op tijd zijn.
scorpioshuma Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Was een hele mooie rit, hebben het erg naar ons zin gehad en ook na afloop een drankje bij het bowlingcentrum was gezellig. Hopelijk spoedig weer. Wendy, Dave en Rebecca
Tazteam Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Was een hele mooie rit, hebben het erg naar ons zin gehad en ook na afloop een drankje bij het bowlingcentrum was gezellig.Hopelijk spoedig weer. Wendy, Dave en Rebecca Wij kunnen ons hier alleen maar bij aansluiten. Philip, Agnes en Sebastiaan
Recommended Posts