Ga naar inhoud

Rit Midden Nederland 16 oktober


Aanbevolen Berichten

17 deelnemers en maar 2 reacties op de rit? Dat doet de organisatie zeker tekort!

Het is een soort van ongeschreven regel dat degene die het verst moet rijden, er als eerste is... En zo was het ook, de Sorento stond na een kleine 200 km. reeds om 9.45 uit te dampen op de parking bij de Goudreinet in Veenendaal.

Het was onze 'vuurdoop' binnen de club en die is zeer zeker goed bevallen.

Leuk om bij een aantal actieve 'nicks' op dit forum nu ook een plaatje te hebben...

Fantastische rit, duidelijk op papier gezet en een hele mooie omgeving. De thuisblijvers hebben zeker iets gemist!

Dat je in midden NL nog zo mooi en uitgebreidt over zandpaden kunt rijden, nota bene op een fantastisch mooie herfstzondag, was voor ons een absolute verrassing!

@ Organisatie: Bedankt.

@ Andr?: prettig kennis gemaakt te hebben. Ik hoop z.s.m. van je te horen hoe we het gaan doen met de Drentherit.

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ondanks twijfels dit keer toch doorgezet om de rit door te laten gaan. Gelukkig liep het aantal opgaves in de laatste week wat op en hadden we toch een aardige groep bij elkaar.

Jammer dat het toch te weinig was om terrein te rijden. Als je 350 euro neer moet tellen, dan moet je toch een flink aantal aanmeldingen hebben. Sorry voor de mensen, die zich speciaal hiervoor hadden opgegeven. Het terrein hebben we na afloop nog even bekeken. Het had een leuke afsluiting geweest, maar voor ons nog te duur.

We zullen bij een volgende keer proberen meer te onderhandelen, maar ik betwijfel of ons dit lukt.

Mijn dank gaat zeker uit naar Hans Bom, die dit keer de rit in zijn eentje heeft verzorgd. Hij woont in de buurt en kent gelukkig al die mooie plekjes. Het was een hele leuke rit en zeker de moeite om te rijden.

Druk op de link voor een voorbeeld.

http://www.kiaclub.nl/forum/album_pic.php?pic_id=767

Nog een klein aantal in het album van het forum zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...