cpvant Geplaatst 7 Maart, 2023 Geplaatst 7 Maart, 2023 Ik krijg bij gebruik van Type 2 spraakherkenning bij veel telefoon-commando's: 'deze functie wordt niet ondersteund' terwijl het gegeven commando wel gewoon op de display verschijnt. Er is geen verschil tussen 'bel <naam>', 'bel <naam> mobiel' of 'bel <naam> op mobiel'. Het is echter niet consequent. Iemand enig idee? Quote
Rokil Geplaatst 8 Maart, 2023 Geplaatst 8 Maart, 2023 Sinds de laatste update werkt de spraakherkenning bij mij zo goed als helemaal niet meer met inderdaad het bericht dat de functie niet wordt ondersteund, of dat mijn opdracht niet begrepen wordt. Ik gebruikte het alleen om bijvoorbeeld naar huis te navigeren door te zeggen 'navigeer naar huis', maar nu wordt alleen het huisadres dan opnieuw ingesteld en geen navigatie. Als ik zeg bel <naam> mobiel wordt altijd het huisnummer gebeld en als diegene geen huisnummer heeft, kan de opdracht niet uitgevoerd worden. Voor spraakopdrachten en navigeren plug ik mijn telefoon in voor android auto. Dat werkt wel gelukkig.... Het infotainmentsysteem van Kia zelf gebruik ik dus alleen voor radio, bereik/accu-status en android auto. Verder heb je er niks aan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.