Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Geluidsterkte zwak bij inkomend telefoon gesprek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De geluidssterkte voor het inkomend gesprek staat bij mij op 5. Ondanks dat heb ik veel moeite om " de andere kant" te verstaan als ik op de snelweg rij met wat ruwer asfalt. Ik heb 20000 op te teller staan dus mijn banden zijn nog niet overmatig versleten. Dus het geluid daarvan is niet bovenmatig. Zijn er onder jullie die ook moeite hebben om te verstaan wat er gezegd wordt aan de andere kant.?

Geplaatst

Bij mijn Picanto kan ik het geluid harder of zachter met de knoppen op het stuur.

Geplaatst

Ik denk dat je de gevoeligheid van de microfoon op 5 hebt staan, dus het UITGAAND volume. Probeer eens tijdens een gesprek met de volumeknoppen hat gesprek harder te zetten.
Zo werkt het bij mijn Picanto TA tenminste, lijkt mij dat ze dat dan bij een Niro ook vergelijkbaar zouden maken...

• Like 1
Geplaatst

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het geluid van de telefoon harder gezet kan worden via de volumeknop van de radio.  In de garage, en ook bij kia Nederland,  waar ik het probleem heb gemeld heeft men mij niet op deze mogelijkheid gewezen. Vind ik toch wel een misser. In ieder geval is het probleem opgelost.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...