Chicco68 Geplaatst 18 April, 2023 Geplaatst 18 April, 2023 Van mijn Kia Sportage uit 2016 gaat de ruit van de bestuurder wel in 1e omlaag als ik aan de schakelaar kom echter als ik de knop (bestuurderskant) van het raam van de bijrijder bedien gaat deze niet automatisch omlaag. Ik heb deze al proberen in te leren door de knop omlaag vast te houden, als de ruit beneden is nog even 5 sec en vervolgens gelijk de ruit omhoog te doen en weer 5 sec vast te houden. Echter dit werkt niet. Iemand enig idee? 1 Quote
Oplossing Murcielaygo Geplaatst 18 April, 2023 Oplossing Geplaatst 18 April, 2023 Waarschijnlijk is jouw auto hier simpelweg niet mee voorzien. Mijn Picanto heeft ook rondom elektrische ruiten, maar enkel de bestuurderruit heeft een automaat. Dat voel en hoor je ook bij de schakelaar in mijn geval. En er staat volgens mij ook "Auto" bij de knop.Dat trucje om de ruit "in te leren" ken je waarschijnlijk van een ander merk en werkt bij Kia niet... 1 1 Quote
xtra40 Geplaatst 18 April, 2023 Geplaatst 18 April, 2023 Zit deze stand niet alleen op de bestuurders ruit ? bij mijn rio altans wel daar heb ik zelfs een aparte module voor geplaatst om het openen en sluiten van de andere ramen ook automatisch te kunnen laten openen en sluiten 1 1 1 Quote
Chicco68 Geplaatst 18 April, 2023 Topic Starter Geplaatst 18 April, 2023 42 minuten geleden, zei Murcielaygo: Waarschijnlijk is jouw auto hier simpelweg niet mee voorzien. Mijn Picanto heeft ook rondom elektrische ruiten, maar enkel de bestuurderruit heeft een automaat. Dat voel en hoor je ook bij de schakelaar in mijn geval. En er staat volgens mij ook "Auto" bij de knop. Dat trucje om de ruit "in te leren" ken je waarschijnlijk van een ander merk en werkt bij Kia niet... Oké, weet ik hoeveel extra’s op mijn Sportage zoals stoelkoeling voor, stoelverwarming achter, stuurverwarming etc maar geen ruit aan de bijrijderskant… jammer, maar ik kan er mee leven En ja, dat trucje werkt oa wel bij Audi… 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.