PHEV Posted April 20, 2023 Posted April 20, 2023 Dit is mijn eerste post op dit forum omdat ik me net heb geregistreerd. Ik rijd sinds augustus 2020 een Xceed plug in, inmiddels bijna 30.000 km. Een fijne auto en erg zuinig, ook als hybride als de accu leeg is. Ik heb er nog niets bijzonders aan gehad. Wel erger ik me aan de over the air updates die ik ongevraagd en zonder enige mededeling in de auto krijg. Allerlei instellingen zijn veranderd, die ik weer met veel moeite naar mijn eigen voorkeur moet instellen. Heel irritant. Wat ook irritant is zijn de vele advertenties die ik op dit forum te zien krijg. Ik heb een IPhone. Kan ik dit uitschakelen? Quote
Murcielaygo Posted April 20, 2023 Posted April 20, 2023 Geen tips mbt de OTA-updates, maar voor het forum gebruik ik al jaren de App Tapatalk.Daar zit ook reclame in, maar die kun je afkopen...https://apps.apple.com/nl/app/tapatalk-200-000-forums/id307880732 Quote
Recommended Posts