Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Niro EV met Wifi verbinden?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Allemaal, 

Deze week mijn Kia Niro EV opgehaald, en ik loop tegen 1 ding aan: Ik kan thuis niet connecten met mijn Kia via de app, omdat mijn auto in een ondergrondse parkeergarage staat thuis. 

Daar is wel wifi, maar geen 3G bereik. 

--> Kan je de Niro EV ook connecten met wifi?

Ik heb het helaas nergens kunnen vinden in de handleiding. 

• 2 weken later...
Geplaatst

Zover ik weet kan dat niet. Als je daar echt verbinding wilt zou je het 4G signaal moeten doorlussen. (geen idee hoe dat moet, maar zou vast moeten kunnen)

Geplaatst

Dan zou je een 4G repeater moeten hebben en die zijn in Nederland naar mijn weten illegaal.
Bij een vorige werkgever was het bereik in het pand O belabberd dat ze daar een "DAS" hebben aangelegd, een Distributed Antenna System, maar daarvoor waren dus vergunningen nodig en medewerking van de telefoonprovider, want feitelijk maak je dan allemaal kleine zendmasten in je pand...

Handel in repeaters is overigens wel legaal, alleen gebruik dus niet echt. En goedkoop zijn ze ook niet...

https://www.gsm-repeater-shop.nl/faq#:~:text=Binnen%20de%20Europese%20Unie%20(Richtlijn,te%20vragen%20aan%20de%20provider.

• Like 1
  • Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...