Kia Jantje Geplaatst 17 Mei, 2023 Geplaatst 17 Mei, 2023 Vraagje kan je uw eigen profiel foto plaatsen in uw kia Sportage ? Ik dacht dat je standaard 8 ronde foto's zijn voor jou profiel te wisselen, maar zie niet dat je een eigen foto kan uploaden ... Zie onderstaande foto - dat geeft meer duidelijkheid wat ik bedoel ... Quote
Justdigit Geplaatst 17 Mei, 2023 Geplaatst 17 Mei, 2023 54 minuten geleden, zei Kia Jantje: Vraagje kan je uw eigen profiel foto plaatsen in uw kia Sportage ? Ik dacht dat je standaard 8 ronde foto's zijn voor jou profiel te wisselen, maar zie niet dat je een eigen foto kan uploaden ... Zie onderstaande foto - dat geeft meer duidelijkheid wat ik bedoel ... Dat kan..... Die kun je uploaden via de Connect app. 1 Quote
Kia Jantje Geplaatst 18 Mei, 2023 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2023 7 uur geleden, zei Justdigit: Dat kan..... Die kun je uploaden via de Connect app. oké bedankt, ga ik even zoeken hoe ik dat moet doen... Quote
Henri497 Geplaatst 18 Mei, 2023 Geplaatst 18 Mei, 2023 14 uur geleden, zei Kia Jantje: oké bedankt, ga ik even zoeken hoe ik dat moet doen... Dat kan haast niet makkelijker. Ga naar Kia connect app, ga naar gebruikersprofiel, ga naar profielfoto en daar kan je kiezen tussen "album" en " foto maken" . Succes! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.