Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds 16 mei 2023. heb ik mijn nieuwe Stonic gekregen.

Er valt voor mij nog veel uit te zoeken..waar alle knoppen voor dienen.

Echter tijdens de eerste kilometers valt mij op dat het stuur een zwaar punt heeft tijdens het rijden wat zeer irritant is..

Navraag bij de dealer werd mij mede gedeeld dat dit normaal is door het in en uitschakelen van de stuur bekrachtiging.

Dit kan toch niet tijdens het rijden...heeft iemand hier ervaring mee ?

Geplaatst

Rond het 'midden' (rechtuit) kan er een heel klein beetje een zwaarder gevoel in zitten, en dat is dan inderdaad het punt waar de stuurbekrachtiging (bijna) niets doet.

Dat doen ze met opzet zo om de besturing minder 'vaag' te laten zijn bij rechtuitrijden.

Maar als jij dat echt bezwaarlijk vindt, moet er iets aan gedaan kunnen worden (ook als de dealer het 'normaal vindt'), de stuurbekrachtiging zou een klein beetje sterker kunnen helpen bij 'rechtuit' rijden. Wellicht nog eens terug met dit verhaal, of een andere dealer naar vragen?

Geplaatst (aangepast)

Beste Peter, bedankt voor de reactie..ik ga hierover toch nog met dealer overleggen...zelf vind ik het erg hinderlijk.

Jammer dat je bij Kia niet even langs kunt rijden ook al is je auto slechts 1 dag oud.. een afspraak duurt minimaal 2 weken..Dat ben ik geheel niet gewend bij ander merken. 

aangepast door Kabel
extra info
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...