Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Deze week naar Oostenrijk gereden en de Niro houdt zich boven verwachting goed. In de sport stand kun je het toerental goed regelen en de flippers werken perfect berg af. Af en toe is de batterij helemaal vol bij het afdalen en helemaal leeg lukt niet. Blijven altijd  2 streepjes over. Ook in Duitsland komt de Niro goed met het verkeer mee..

Ben erg tevreden .

Geplaatst (aangepast)

Ik ben met mijn PHEV naar Spanje en Portugal geweest. In de Pyreneen ook "gratis" mijn accu's gevuld (van 3 tot 35%) terwijl je naar beneden rijdt. De remmen amper gebruikt. 

Wat niet lukte is om met cruise control (gewoon of adaptief) constant 130 te rijden wanneer de snelweg omhoog gaat. Het lijkt erop dat de cruise control binnen de eco-zone wil blijven en dus de snelheid laat terugvallen. Geef ik zelf gas bij dan rijdt de auto zo weer 130. 

aangepast door Flying_Dutchman
Geplaatst

Het "probleem" met het terugvallen van de snelheid heb ik niets van gemerkt. Met de cruise control aan bleef de auto 130 rijden . Wel gingen de toeren omhoog vanwege automatisch terugschakelen .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...