Wim-A Geplaatst 7 Juni, 2023 Geplaatst 7 Juni, 2023 Het is misschien een rare vraag maar hebben meer mensen met een DynamicPlus last van een 'harde zitting' aan de bestuurderskant? Het is net of er twee harde plekken in zitten, precies onder de billen. Of ligt het aan mij en ben ik na 30 jaar Renault verwend wat meubilair betreft? Ik weet dat de GT-line andere stoelen hebben, vandaar de vraag specifiek aan de Dynamic-kopers. Quote
abhteh Geplaatst 10 Juni, 2023 Geplaatst 10 Juni, 2023 Rij zelf ook een DynamicPlus maar heb niet dezelfde ervaring, zit gewoon prima. Heb zelf nooit Franse auto’s gehad maar ik denk inderdaad dat jij de zachte stoelen, die over het algemeen in franse auto worden toegepast, gewend ben. Quote
Maximiliaan71 Geplaatst 11 Juni, 2023 Geplaatst 11 Juni, 2023 Hier ook geen zitproblemen. Rij nu bijna een jaar de HEV dynamic plus en vind de stoelen top. Net als de hele auto trouwens. Quote
Wim-A Geplaatst 11 Juni, 2023 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2023 Het ligt duidelijk aan mij. Dank voor de reacties. Quote
fiddler Geplaatst 11 Juni, 2023 Geplaatst 11 Juni, 2023 vriend met nu een franse auto en rug gedoe zei,eindelijk zijn lange ritten mogelijk. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.