Henri497 Geplaatst 9 Juni, 2023 Geplaatst 9 Juni, 2023 Ik zag net op Dumpert een filmpje van een rode Sportage die behoorlijk dwars gezeten werd door een Audi op de A28. Iemand van hier toevallig. Lijkt erop dat de Audi de badguy is maar ik weet niet wat er van tevoren is gebeurd dus dat is mijn aanname. Maar wat mij opvalt zijn de remlichten van de sportage, die knipperen heel kort achter elkaar. Is dat standaard, hebben we dat allemaal of waardoor komt dit? Quote
Robert de Niro Geplaatst 10 Juni, 2023 Geplaatst 10 Juni, 2023 Ik heb het filmpje niet gezien maar het kan 2 oorzaken hebben: 1. Activatie noodstopsignaal ESS 2. Led lampen op video is altijd lastig en daarom lijken ze soms te knipperen terwijl ze normaal branden. Quote
Henri497 Geplaatst 11 Juni, 2023 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2023 Ah oke thanks, het zag er niet uit als hard remmen. Maar misschien kwam er toch een "ingreep" van het systeem omdat die Audi uit het niets opdook. Dan zou het inderdaad dat ESS kunnen zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.