Luc65 Geplaatst 2 Juli, 2023 Geplaatst 2 Juli, 2023 Beste allen, Ik wil mij eerst even voorstellen.Mijn naam is Luc uit België en heb sedert februari 2022 de Kia sportage 5 gt line. sedert het begin heb ik reeds problemen met de software(uur op het scherm klopt soms niet,geen mogelijkheid tot navigatie,geen klimaatisatie,niet kunnen bellen,…)ik heb reeds een nieuwe module gekregen maar dit brengt geen soelaas.Blijkbaar zit er een fout in de software die dit alles veroorzaakt.Dit moet blijkbaar opgelost worden door de leverancier van de gps.Tot op heden nog geen nieuws over een oplossing. zijn er nog mensen die hetzelfde probleem ondervinden?En zijn er die daar wel al een oplossing over ontvangen hebben? Mvg luc Quote
Henri497 Geplaatst 5 Juli, 2023 Geplaatst 5 Juli, 2023 Hallo Luc, Zo dat is flink balen zeg. Meen je serieus dat je al ruim een jaar geen navigatie, airco en belmogelijkheid hebt of lees ik het verkeerd. Lijkt me sowieso vreemd dat de leverancier van de GPS iets met de airco te maken zou hebben? ik denk dat ik elke week terug naar de dealer zou gaan net zo lang tot ze doodziek van mij worden en er serieus werk van maken. Het enige wat ik herken is dat ik een keer heb gehad dat ik de tijd met geen mogelijkheid goed kreeg en dat zelfs de tijd van het GPS gedeelte verkeerd was. Volgens mij moest je dan iets resetten en dan was het weer goed? Ben benieuwd wat er voor oplossing gevonden wordt, succes Luc. Quote
Luc2 Geplaatst 23 Juli, 2023 Geplaatst 23 Juli, 2023 Bedankt,sorry voor de late reactie.Het is niet zo dat ik niets kan of heb maar het kan soms weken goed werken en dan bvb.3 dagen na elkaar miserie.Begrijp eerlijk gezegd net zoals jij niet wat het een met het ander te maken heeft.Ik laat ze idd.niet gerust heb er tenslotte ook voor betaald Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.