Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Warmtewerende voorruit weer de warmte niet zo goed

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik weet dat het de laatste paar dagen nog heeft is geweest, maar ik krijg het idee dat mijn warmtewerende voorruit niet zo goed de warmte weert. Vanwege de inval van het zonlicht door de voorruit wilde mijn telefoon niet meer laden, omdat het te heet was. En ja, de airco stond aan. Ik voelde zelf de zon ook behoorlijk op mijn benen,

Mijn vorige auto (Opel Grandland) had ook een warmtewerende voorruit en die heeft mij nog niet dit soort problemen opgeleverd. Heeft iemand die probleem ook vastgesteld?

(ik heb overigens ook even een melding bij de dealer gemaakt, om te horen of er sprake is van een fout)

Geplaatst
10 minuten geleden, zei Eefurt:

om te horen of er sprake is van een fout

Ik vrees van niet; ik heb precies hetzelfde.

Geplaatst
1 minute ago, Wim-A said:

Ik vrees van niet; ik heb precies hetzelfde.

Dat is dan niet zo fijn, het is mij nog niet eerder gebeurt dat de telefoon niet wilde opladen vanwege de warmte. Kan nog leuk worden deze vakantie. :-)

Geplaatst

ik kreeg onderstaand antwoord van de dealer. Blijkbaar warmtewerend glas rondom exclusief de voorruit. In mijn beleving is dat dan niet rondom

image.png.5786aa6e775821b6e7de52dd5661f066.png

• 1 maand later...
Geplaatst

Gelukkig (🤨) de afgelopen weken niet veel zon gehad, dus in eerste instantie niet veel last gehad van het gebrek aan warmte-wering. Maar bij de thuis-rit vanuit zuid-duitsland veel zon gehad en toen direct weer veel warmte binnen. Terwijl de buitentemperatuur 24gr was. eind deze maand worden de ramen door de dealer voorzien van warmtewerende folie. Hopelijk werkt dat wel.

Geplaatst
46 minuten geleden, zei Eefurt:

Gelukkig (🤨) de afgelopen weken niet veel zon gehad, dus in eerste instantie niet veel last gehad van het gebrek aan warmte-wering. Maar bij de thuis-rit vanuit zuid-duitsland veel zon gehad en toen direct weer veel warmte binnen. Terwijl de buitentemperatuur 24gr was. eind deze maand worden de ramen door de dealer voorzien van warmtewerende folie. Hopelijk werkt dat wel.

Bedankt om dit item aan te kaarten en ben zelf uitziend naar het resultaat van de warmtewerende folie en vooral ook naar, eens geplaatst, uw persoonlijke tevredenheid hiervan. 

• 2 maanden later...
Geplaatst
Bedankt om dit item aan te kaarten en ben zelf uitziend naar het resultaat van de warmtewerende folie en vooral ook naar, eens geplaatst, uw persoonlijke tevredenheid hiervan. 

Folie is geplaatst, maar sinds die tijd niet echt heel veel zon gehad. Maar als de zon vol op de voorruit stond, merkte ik toch al wel verbetering.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Thanks 1
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Ik heb sinds 2022 een Sportage HEV DynamicPlus en heb ook last van sterke hittestraling in mijn auto.

Ben daarom ook geïnteresseerd in warmtewerende folie op de voorruit en beide zijramen voor.

Hoe is het resultaat, wat zijn de kosten en waar kan het worden gedaan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...